Gjest mann# Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jaja, nå tok jeg et raid i huset i går med støvsuging og rydding. Senere på kvelden når jeg koste med kona i senga presterte hun å si at at det var strålende at jeg "tok et tak i huset" og var plutselig veldig mottagelig for sex. Jeg kan ikke si det samme gjaldt for meg og lillemann datt som en sekk. Jeg ble enormt skuffet da jeg jobber tross alt fulltid og har mer eller mindre bygd om hele huset på fritida. Hu jobber kun halvtid og ligger som regel som et slakt på sofaen om kvelden. Hva er det som kan få et kvinnemenneske til å si noe så dumt. Jeg sliter ræva av meg og hun bruker toppen en time eller to til dagen på huslige ting og jeg rydder da daglig etter rotet hennes. Jeg føler meg uendelig lite verdsatt nå.... Noen andre menn her med superegoistiske kvinnfolk i hjemmet her ? . Jeg er fristet til å be henne pelle seg ut i 100% stilling slik at jeg kan jobbe mindre og slappe av litt. Kanskje begynne å sprette noen bayers på kvelden foran en god fotballkamp.
Gjest Bastian Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Du får det du godtar, min gode mann. Her har du latt henne styre som hun vil, og da blir det sånn. Gro deg noen baller og snakk med henne. Hvis du har problemer med måten hun gjør ting på så nytter det ikke å komme hit og syte. Du må snakke med henne. Herregud, når ble kommunikasjon utdatert? (Selvom jeg selvsagt syns du høres ut som en gigantpyse som mister ereksjonen av noe sånt. Sikker på at du ikke har litt andre problemer på toppen?)
LukaFrost Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Jaja, nå tok jeg et raid i huset i går med støvsuging og rydding. Senere på kvelden når jeg koste med kona i senga presterte hun å si at at det var strålende at jeg "tok et tak i huset" og var plutselig veldig mottagelig for sex. Jeg kan ikke si det samme gjaldt for meg og lillemann datt som en sekk. Jeg ble enormt skuffet da jeg jobber tross alt fulltid og har mer eller mindre bygd om hele huset på fritida. Hu jobber kun halvtid og ligger som regel som et slakt på sofaen om kvelden. Snu om på rollene om her ser man forklaringen på hvorfor så mange menn ikke får nok sex. Ta mer husarbeid, så er fruen mer opplagt til sex!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 At hun setter pris på at du hjelper til med noe av det hun gjør i hjemmet er ikke så rart. At hun føler du bidrar på en helt annen måte når du støvsuger, fremfor når du pusser opp et rom.. er faktisk ikke så unaturlig.. sett fra en kvinne, husmors ståsted.. Men, en helt annen ting er at hun ligger på sofan og drar seg.. En viss utligning skal det være. Men det kan være utrolig sexy å oppleve ens ektemann i nye roller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå