Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har hørt om dette firmaet?

For snart en måned siden bestilte jeg Videokamera der og betalte med VISA.Enda har ikke dette kamerat dukket opp!!

Har noen erfaring med shoppe.no??

Jeg vurderer og gå til forbrukerombudet for å kreve pengene tilbake.

koldbruna :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ringt til dem og spurt? Kan jo hende at det har oppstått en feil for eksempel under pakkingen eller forsendelsen som de ikke er klar over.

Skrevet
Har du ringt til dem og spurt? Kan jo hende at det har oppstått en feil for eksempel under pakkingen eller forsendelsen som de ikke er klar over.

Jeg har fått en epost av de der de sa at varen jeg bestillte hadde kommet på lager og at den var på vei til meg.

Men jeg har mine tvil...har bestemt meg for at er ikke den i postkassa mi innen onsdag ringer jeg og krever pengene tilbake.

Skrevet
Tør ikke å handle sånn jeg.....

Det gjør ikke jeg lenger heller....har ikke VISA lenger heller..det ble for skummelt :lol:

Skrevet

Du har ikke fått no epakkespor-nummer av dem slik at du kan følge med hvor forsendelsen befinner seg?

Jeg har ikke handlet med dette firmaet, og jeg betaler pr oppkrav fortrinnsvis - men jeg har aldri hatt problemer.

Skrevet

NEI ingen epakkespor nr ....men jeg kommer aldri til å handle på shoppe.no igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...