Gå til innhold

Reprise fra tirsdagenes frustrete fruer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det går noe reprise fra tirsdagenes frustrete fruer ?? Isåfall når og hvor ??

Tusen takk for svar på forran :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å.. nå var du 2 timer for sent ute. Det gikk i reprise på TV2 Zebra kl 22 i kveld (lørdag). Nå går det ikke flere ganger :sukk:

Gjest Gjest
Skrevet

Neste episode jeg ikke får sett fordi jeg er på toget da.. Må plannlegge lang tid fremover vettu :P Gud forby om jeg skulle gå glipp av en episode :fnise:

Tvslave jeg ?? Neeeeeiida :P

Går det ikke reprise for neste ukes episode??

Går det lørdag kl 22:00 på tv 2 zebra hver uke ??*håpehåpe*

:)

Skrevet

Du kan se det på nettet, men da er det uten norsk tekst. Fordelen er derimot at du kan se det dagen etter at det har blitt vist i USA. Jeg vet ikke hvilken episode som gikk på TV2 nylig, men jeg antar at USA ligger 3-4 episoder foran. Her er linker til alle episodene i sesong 5. Episodene blir streamet, dvs at du ikke trenger å laste noe men kan begynne å se med en gang. :) (klikk på valgt episode, scroll litt ned på den siden som åpner seg, og velg en link under "Watch online".)

Skrevet

OMG :omg: Er det denne siden alle skriver om.. De som ser episoder før de kommer hit!! Jeg har alltid lurt på hvilken side det er. Jett om jeg ble glad nå :hoppe:

Takk :roser:

Skrevet
Jeg bruker Surfthechannel, og er kjempefornøyd :-)

Hvordan fungerer den siden da? Er litt "grønn" på slik nett-tv. Er så mye som kommer opp..

Skrevet

Noen som vet hvilken episode som var nå på tirsdag?

Hva den heter?

Skrevet

Det var episode 18 som var på tirsdag og den het "A Spark. To Pierce the Dark".

Skrevet
Hvordan fungerer den siden da? Er litt "grønn" på slik nett-tv. Er så mye som kommer opp..

I søkevinduet skriver du opp f.eks. Desperate Housewives, trykk enter så kommer det opp en meny. Velg Television så får du opp en liste over alle episoder som er sendt, med dato og navn på episode. Lykke til :-)

Skrevet

Tusen takk :) Dette skal jeg prøve ut.

Skrevet
Det var episode 18 som var på tirsdag og den het "A Spark. To Pierce the Dark".

Tusen takk :)

Skrevet (endret)

Den episoden kan ses her. Bare å klikke på knappen der det står "I am human now let me watch this video". :)

Endret av Meaty
Skrevet

Tusen takk til alle dere som har tipset meg til steder og se frustrete fruer på nettet :enig:

Lurer på om det er noen her som vet om når og eventuelt jeg kan se repriser på tven ? Liker best å se på tven :P

Skrevet

Reprisen går på Zebra hver lørdag kl 22.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...