Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Til dere som har prøvd narkotika, hva slags type/typer har du testet? Og tar du noe i dag, hvor ofte evt.? Selv har jeg prøvd hasj 2 ganger da jeg var 18 år, men det var ikke noe for meg. Ellers har jeg venner som har brukt forskjellig da de var rundt 18-20 år. men bruker ingenting nå, (som jeg vet om).
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg er bare ikke så teit at jeg prøver narkotika.........................
kinkeline Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Skjønner ikke folk prøver det. Vil dere virkelig være en del av gjengen på Oslo S trappene? Idiotisk.
LynetmcQueen Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Har ikke prøvd noe selv, men jobber med narkomane. Og en ting er sikkert, alle som en forbanner at de noen gang prøvde!
angeleyes Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har aldri prøvd noen form for narkotika og kommer nok ikke til å gjøre det heller.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har prøvd mye forskjellig. Det meste kun en gang, og noe noen ganger. Var nysgjerrig på hva det gjorde med kroppen/sinnet. Syntes det var spennende å prøve jeg! Umulig å forestille seg at et stoff kan forandre deg/få deg til å føle deg slik det gjør.. Men det er klart ganske skummelt. Kunne nok bli avhengig lett om jeg prøvde det oftere enn jeg gjorde.. spesielt mtp kokain.
Morgause Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har bare røyket hasj en del ganger, for en del år tilbake. Har ikke endt opp foran Oslo S ennå..
Gjest farge Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har røyket hasj flere ganger og marihuana en gang. Sniffet lim og Lynol som ung. I dag bruker jeg kun alkohol og sovetabletter ... for å sove.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har røyket hasj tusenvis av ganger. Jeg har også prøvd kokain, lsd og fleinsopp noen ganger. Nå røyker jeg hasj en sjelden gang og drikker alkohol et par ganger i måneden. Lever et a4-liv med kone, barn, hus, to biler, kontorjobb, taco og gullrekka.
Gjest MåneSkygge Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har prøvd det meste og brukt mye. Har vært rusmisbruker tidligere men har nå vært rusfri i to år.
Gjest *Mim* Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Aldri prøvd. Har ikke noe behov for det, heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå