Gå til innhold

En tråd for alle.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_juni-brud_*
Skrevet

De fleste har sikkert noen tanker om hva som blir dagens høydepunkt, og en masse andre "hva hvis".

1. For mitt vedkommende blir dagens høydepunkt definitivt da brudemarsjen begynner og spille kirkedøren går opp. Alt etter det får bli som det blir.

2. Det jeg frykter mest er at jeg skal bli fryktelig misfornøyd med hår og sminke. (Vet det, igrunnen ganske tåpelig.)

Og så har jeg alle de andre skrekksenario som å komme for sent til kirken, å dette uti bassenget, at ingenting blir som man har tenkt, ingen mat osv.

og sist men ikke minst, om ikke brudgommen dukker opp... hujameg, tør ikke tenke tanken engang! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg aller mest til å gå opp kirkegulvet til nydelig orgelmusikk, og se min kjære stå ved alteret og vente på meg.

Selve vielsen er vel egentlig det jeg tenker mest på.

Det er så vakkert! :hjerte: Får helt gåsehud av å tenke på det...

Det værste som kan skje er vel at man kommer fram til lokale vi har leid, og så har det vært innbrudd i løpet av natta. Alt av verdi er borte, og ting er ødelagt. Herregud...

kjente nå at dette virkelig ikke er lurt å fylle hodet med..

Fokuserer på at alt går smertefritt! :) Gleder meg veldig! Og spesielt i disse bryllupstider.

Gjest Gjest
Skrevet

Dagens høydepunkt blir for meg å gå opp kirkegulvet mot min kjære som står og venter på meg.

Men samtidig er dette også det jeg gruer meg mest til, er så redd for å snuble, besvime eller drite meg ut på andre måter.

Jeg er ikke spesielt redd for å komme forseint til kirken, for som presten sa så begynner ikke vielsen før bruden er på plass alikevel :)

Gjest Lille Eden
Skrevet

Jeg har flere høydepunkt som jeg gleder meg til i løpet av dagen:

Jeg gleder meg til det øyeblikket jeg er ferdig sminket, håret er ferdig oppsatt og kjolen blir "satt" på, det må være en veldig egen og unik følelse! :rødme:

Også gleder jeg meg selvsagt til jeg skal gå opp gulvet, -med pappa som leier meg opp- mens min kjære står å venter på meg og det spilles nydelig musikk! :strix: Som jeg gleder meg! :hjerte:

Gjest Gjest
Skrevet

Det absolutte høydepunktet blir vel når dørene åpner seg, Mendelshons brudemarsj spilles, alles øyne er på meg og min fine kjære står ved alteret og venter :) Gleder meg til å se øynene hans da.

Det jeg kanskje gleder meg mest til er bilturen fra kirka til fotosession. Da har vi ikke sett hverandre på en stund, har pyntet oss for hverandre, er nygifte og har mulighet til å kysse og klemme litt. Og prate litt sammen. Det eneste "alene-øyeblikket" den dagen :) Det øyeblikket gleder jeg meg til..

Det verste som kan skje er at vi ikke kommer oss til kirka av en eller annen grunn.. At vi må avlyse grunnet sykdom/dødsfall eller lignende. Om maten er svidd og kjolen revner så blir vi gifte, og det er det som er viktig :)

Skrevet

Gleder meg mest til vielsen å se ansiktet til min kjære vente ved alteret.

Det eg kanskje gruer meg til er å prøve å få til dansen vår, ikke noe spesielt planlagt, og ikke noe tradisjonel vals hos oss.......så det er eg spent for :yvonne:

Gjest Lille Eden
Skrevet

Jeg glemte å skrive hva jeg er mest redd for! :fnise:

Det må vel være at jeg eller min kjære skal bli syke slik at vi ikke klarer å nye dagen slik vi ønsker, eller at ting skal gå heeelt skeis. Slik at absolutt ALT går til hel...e. *angst*

Men jeg regner nesten meg at alt går supert! :happy:

Gjest Gjest_juni-brud_*
Skrevet

Uff, nei sykdom og død utgår med høye kneløft fra katastrofelista. Gud forby! Bank, bank, bank!

Men det med at vi faktisk får litt tid alene sammen etter vielsen, har jeg ikke tenkt på. Det har forsvunnet i administrasjonståka. Det blir nok en veldig fin liten stund. Ja, nå gleder jeg meg til det også! :fnise:

Skrevet

Gleder meg masse til selve vielsen, når brudemarsjen starter, og vi går opp sammen (jepp, vi skal gå opp sammen), og når vi har sagt ja begge to. Gleder meg også masse til festen etterpå, det tror jeg blir kjempekoselig, men kveldens høydepunkt blir kanskje når vi forlater festen og endelig kan være alene? Bare oss to, nygifte og forhåpentligvis veldig, veldig lykkelige.

Det verste som kan skje er sykdom/død- det må bare ikke skje, bank i bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...