Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe gassgrill - tenker pris 1500,- - 2500,-

To til tre brennere og gjerne med både rist og plate.

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har denne: http://plantasjen.no/Produkter/Grill/Gassg...vogn-omega-250/ Jeg liker særlig godt at den har en kokeplate, veldig greit når man skal koke noe tilbehør. Ikke er den allverdens dyr heller.

Har faktisk sett på denne...men er liksom ikke sikker.

Har hørt at Landmann (?) sine skal være veldig bra.

Foreldrene mine har sidebrenner på sin, og aldri fått bruk for den...og det er ikke noe must for oss heller, men det er jo hva man gjør det til :)

Skrevet

weber sin q 200/220 koster mellom 2000-2500. og er veldig bra. kommer bord i tilegg, men ingenting som sier at du må bruke deres bord. bare at det tåler varme

Skrevet
weber sin q 200/220 koster mellom 2000-2500. og er veldig bra. kommer bord i tilegg, men ingenting som sier at du må bruke deres bord. bare at det tåler varme

Okei - takk for tipset :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi kjøpte vår på Europris... Jeg husker ikke navnet akkurat nå, men den har 3 brennere, plate og rist, en sidebrenner i tillegg, og et "avlastningsbord" på andre siden. Den kostet 2500 kr i fjor, og jeg kan ikke tenke meg at den er så mye dyrere i år.

Vi er kjempefornøyde med den..

Gjest Gjest_Weber_*
Skrevet

Skal du ha grill så kjøper du Weber. Da har du kvalitet som varer 25(?) års garanti. Den er beregnet på å stå ute hele året.

Skrevet

inntil 25 år på weber gass.. på kull og q grillen er det inntil 5år

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg så Weber Q200 til 1800 på Byggmakker i dag, lite tips som jo kan sjekkes ut. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Definitivt Weber - ingen over ingen ved siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...