Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det flere som har kjærester som liker å handle klær sammen med en?

Har hatt flere kjærester som liker å shoppe med meg. Gjerne undertøy, tror nesten de liker å fantasere om meg. Men de kan umulig ha særlig peiling på kvinnekroppen, for jeg seg nok ikke ut slik som de innbiller seg. Selv om jeg godt kan se ut som en fotomodell med klær på. Og egentlig er jeg ikke særlig glad i å sløse bort penger på klær heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det flere som har kjærester som liker å handle klær sammen med en?

Har hatt flere kjærester som liker å shoppe med meg. Gjerne undertøy, tror nesten de liker å fantasere om meg. Men de kan umulig ha særlig peiling på kvinnekroppen, for jeg seg nok ikke ut slik som de innbiller seg. Selv om jeg godt kan se ut som en fotomodell med klær på. Og egentlig er jeg ikke særlig glad i å sløse bort penger på klær heller...

Skjønner ikke problemet ditt...

Prøver du å snikfortelle oss at du synes at du er deilig så lenge du er påkledd..?

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Haha! når jeg vil ha med meg typen på shopping må jeg altid få inn i settningen at jeg skal kjøpe noe nytt undertøy.. hvis ikke nekter han å være med, alt annet er dødskjedelig mener han :P

Du er heldig ts :)

Endret av Sandbekken
Gjest Gjest
Skrevet
Haha! når jeg vil ha med meg typen på shopping må jeg altid få inn i settningen at jeg skal kjøpe noe nytt undertøy.. hvis ikke nekter han å være med, alt annet er dødskjedelig mener han :P

Du er heldig ts :)

Jeg føler jo at de har litt for store forventninger til min kvinnekropp. At jeg skal se ut som en undertøysmodell. Jeg har faktisk cellulitter og litt ridebukselår også. I tillegg til andre skvavanker! Er redd de skal bli skuffet.....når de velger ut det mest sexy undertøyet som finnes. Men som er ganske ubehagelig å ha på seg.

I tillegg skal de alltid fortelle meg at jeg må slanke meg.

Og det er ikke bare undertøy de legger seg borti, men også alle klær jeg bruker. Hva jeg til og med skal bruke på intervju!

Lurer på om de kun er interessert i min kropp, å ha noen å vise fram.....

Jo, klær kan skjule mye...selv små plagg om man bare bruker det riktig - men det vet jo ikke alltid menn.

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner ikke problemet ditt...

Prøver du å snikfortelle oss at du synes at du er deilig så lenge du er påkledd..?

Haha, godt sagt! AKKURAT det jeg tenkte da heg leste innlegget ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Haha, godt sagt! AKKURAT det jeg tenkte da heg leste innlegget ;)

Er det virkelig kvinner som synes de er deiligst uten klær og kun med sexy undertøy?

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg føler jo at de har litt for store forventninger til min kvinnekropp. At jeg skal se ut som en undertøysmodell. Jeg har faktisk cellulitter og litt ridebukselår også. I tillegg til andre skvavanker! Er redd de skal bli skuffet.....når de velger ut det mest sexy undertøyet som finnes. Men som er ganske ubehagelig å ha på seg.

I tillegg skal de alltid fortelle meg at jeg må slanke meg.

Og det er ikke bare undertøy de legger seg borti, men også alle klær jeg bruker. Hva jeg til og med skal bruke på intervju!

Lurer på om de kun er interessert i min kropp, å ha noen å vise fram.....

Jo, klær kan skjule mye...selv små plagg om man bare bruker det riktig - men det vet jo ikke alltid menn.

Haha! Du får lære dem opp da! la dem se må Trinny and sunsannah da :)

De har nettside også: link

Helt ærlig så tror jeg ikke menn ser på skavankene når de ser kvinnen de digger i sexy undertøy, da er det heller noe annet som fanger blikket! tror du ikke det? ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Haha! Du får lære dem opp da! la dem se må Trinny and sunsannah da :)

De har nettside også: link

Helt ærlig så tror jeg ikke menn ser på skavankene når de ser kvinnen de digger i sexy undertøy, da er det heller noe annet som fanger blikket! tror du ikke det? ;)

Da burde de ikke kommentere at jeg må slanke meg.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Det er frekt å kommentere slikt.. Hva sa du til det da??

Gjest Gjest
Skrevet
Det er frekt å kommentere slikt.. Hva sa du til det da??

Sa??? Har jo skjønt at de kun er opptatt av min kropp og at jeg må se perfekt ut. Så jeg slanker meg så hardt jeg kan jeg....selvfølgelig. Har man kropp som en fotomodell så er man jo kun attraktiv for småe tynne hønsehjerne menn. Hvilken mann skulle ellers ville ha meg.....

Gjest Sandbekken
Skrevet
Sa??? Har jo skjønt at de kun er opptatt av min kropp og at jeg må se perfekt ut. Så jeg slanker meg så hardt jeg kan jeg....selvfølgelig. Har man kropp som en fotomodell så er man jo kun attraktiv for småe tynne hønsehjerne menn. Hvilken mann skulle ellers ville ha meg.....

Jeg synes ikke du skal forandre på deg kun fordi du vil bli likt.

Finn heller en person som elsker deg for det mennesket du er!

Du vet, den ytre skjønnhet varer ikke hele livet, men skal man da gå resten av livet uten lykke og kjærlighet??

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet

hehe begynner å lure på om ts får høre akkurat det hun ville med dette inlegget

Gjest Sandbekken
Skrevet
hehe begynner å lure på om ts får høre akkurat det hun ville med dette inlegget

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...