Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min mann har vert utro med flere. Det har fått konsekvenser for ham. Men har etter hvert klart å tilgi..ham..

Og jentene som så godt visste vi var sammen, bør håpe at vi holder sammen. Hvis ikke skal jeg ta hevn. Koste hva det koste vil. Så full av hat er jeg..hater det..

Måtte bare få ut litt frustrasjon

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jøss, får håpe det er mannen som kan vente seg hevn...!?

Siden han har vært utro flere ganger er det vel han som har valgt å bryte tilliten til deg flere ganger...og ikke en hel venninne flokk som har lagt seg etter han for å gjøre livet surt for deg..

Skrevet

Det er kanskje ikke de andre kvinnene du hater, men deg selv, fordi du har tilgitt noe du vet er utilgivelig. I hvertfall med så mange repetisjoner som mannen din har hatt.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg tror det er litt det at man får snakket med mannen. man tilgir ikke noen man ikke får snakket ut med. men tror han har hatt det like j. som meg i ettertid. Han slapp jo ikke unna med et fy liksom. Og siden han presterte å skylde på fylla, så må jo han være avholds resten av livet..

Uansett, etter mange år..så er sinnet mot ham borte...det er nå ene og alene rettet mot jentene, som ikke har kjent et smertestikk engang..men det skal de..en dag..

Gjest Gjest
Skrevet
Uansett, etter mange år..så er sinnet mot ham borte...det er nå ene og alene rettet mot jentene, som ikke har kjent et smertestikk engang..men det skal de..en dag..

Jeg blir flau på dine vegne. Det vil jo ikke forandre det faktum at han var villig til å være utro mot deg. Disse kvinnene er jo bare brikker i spillet. Hadde ikke disse kvinnene vært der ville han jo funnet noen andre kvinner.

Gjest haterstavangerhorer
Skrevet

Merkelig nok så kan man ikke noe for hvem man føler hat for og ei..

og jeg hater bare dem som kjente meg, de var forelsket i ham..det var en fremmed og, hun driter jeg i..

Nå er det ikke et problem for meg at jeg ikke hater mannen min lenger, det er tydligvis et problem for alle andre. Problemet er hatet jeg føler ovenfor disse jentene jeg kjente. Og jeg hadde ikke hata dem mindre om jeg hadde hata mannen og. urk..psykolog takk..

Gjest Hilde K S
Skrevet

På tide å gå fra ham, kanskje?

Gjest stavangerhorersuger
Skrevet

Slutter jeg å hate dem andre da? dere ser alt så svart-hvitt..

ok.. la meg begynne på nytt:

Mannen min var utro. Jeg har gått i fra ham. Men jeg kommer ikke over hvor mye jeg hater disse jentene som så bevisst saboterte forholdet. Jeg vet dem ikke likte meg, de var jo tross alt forelska i typen min.

Hva skal jeg gjøre for å komme over dette hatet? Tror det kan føre til at jeg hevner meg på dem en dag..på en eller annen måte..

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det må være vondt å bære på så mye hat. Kanskje det er sånn at hatet ikke forsvinner før du finner noen å elske, som elsker deg tilbake?

Jeg hadde nok oppsøkt en psykolog for å få hjelp til å mestre følelsene.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du hater noen som rett og slett var mer attraktive for din mann enn deg? Dårlig taper kalles det.

Gjest Tanita
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om at han hoppa til køys med andre damer så lenge i ettertid? Det er ingen å hate her, du trenger ikke hate damene og mannen har du gått fra. Den beste hevn er vel å finne en ny som du er lykkelig sammen med og glemmer hele han og fortiden.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg hater noen som såret meg. Og jeg tror ikke på karma, så skal sørge for den biten selv.

Man kan ikke trylle vekk følelsene sine, kan ikke noe for at jeg hater dem..

Skrevet
Min mann har vert utro med flere. Det har fått konsekvenser for ham. Men har etter hvert klart å tilgi..ham..

Og jentene som så godt visste vi var sammen, bør håpe at vi holder sammen. Hvis ikke skal jeg ta hevn. Koste hva det koste vil. Så full av hat er jeg..hater det..

Jeg har 2 råd til deg:

1) Grow up

2) Get over it...!

Finnes vel neppe en kvinne i verden som ikke har blitt bedratt en eller annen gang...og de som ikke har opplevd det, bare vent. Det kommer nok.

Du oppfører seg som en furten 15 åring. Kanskje på tide du titter deg selv i speilet for å se om DU er årsaken at han er utro. I stedet for å forkusere på de "andre kvinnene".

Skrevet

Dere som bare mener at disse andre kvinnene bare er brikker i spillet. Alle veit at dere juger. Kvinner elsker å ha sex med en mann de kjenner venninnen til. Det gjør sexen nesten bedre.

Gjest Gjest
Skrevet
Dere som bare mener at disse andre kvinnene bare er brikker i spillet. Alle veit at dere juger. Kvinner elsker å ha sex med en mann de kjenner venninnen til. Det gjør sexen nesten bedre.

Enig. Kvinner kan være slu jævler.

Håper disse kvinnene får seg en smekk, helst uten ts hjelp da men - de som visste at han var i et forhold.

Skrevet

Ja sant det. Halve gleden er jo at det er venninnens mann.

Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg blir også litt flau på vegne av deg - av å lese innlegget ditt .Herregud - at det finnes så dumme kvinner - sjokkert jeg ...

Er jo helt teit å stille kvinnene han var utro med - ansvarlige for mannen din sine flere utroskap - mens du tilgir mannen din og ikke er sint på han lenger ... hvor dum går det egentlig an at en kvinne kan bli ? Jeg bare spør - du er i hvertfall et praktexemplar på en dum kvinne .

For det første er det mannen din du skal rette ALLT hatet og sinnet ditt mot - og kvitt deg med han om du er smart ...nok ! .Det er han som er en drittsekk og mangler totalt respekt for deg . Han er ikke glad i deg - når han gjør sånt . INNSE DET , AKSEPTER DET - og spark han ut av ditt liv . Han gjør deg sint og opprørt med oppførselen sin og er helsefarlig for deg . Du har ike greid ¨å tilgi han dette - som du tror . Så lenge du føler deg så sint og bærer på masse hatske følelser - er jo det et bevis på at du ikke har klart å tilgi han . Istede har du rettet hatet mot kvinnene han var utro med . Utrolig dumt og feigt gjordt . Han ville uansett vært utro med noen andre - om ikke de stilte opp ... De er det nytteløst og bare dumt å hate - og ønske å hevne seg på disse kvinnene .

Hva med å kastrere mannen din kjemisk ? Han er en vandrende fare for seg selv og andre og DEG ... Ta HIV test og håp at han ikke har smittet deg med noe eller disse kvinnene .Han kommer til å være utro mot deg mange ganger - vær du trygg på det . Du tilgir han jo ...gang på gang . Hvorfor slutte å være utro da ? Hvorfor ha respekt for deg ? Det har han jo ikke . Hvorfor vil du beholde en notorisk utro mann ? Er ikke du verd bedre enn det ? Det finns mange skikkelige menn - hvorfor tilgir du han og vil beholde han ? Det fatter jeg ikke ?

Du må være utrolig " dum " som vil ha en sånn mann ...he he

Gjest brutal_mann
Skrevet
Nei, jeg hater noen som såret meg. Og jeg tror ikke på karma, så skal sørge for den biten selv.

Man kan ikke trylle vekk følelsene sine, kan ikke noe for at jeg hater dem..

Jo det kan du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...