Gå til innhold

Redd for at stroppene på undertøyet skal skli ned!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en nydelig bustier med stropper som jeg skal ha under brudekjolen min. Kjolen har ganske brede stropper som skal ligge litt ut på skuldrene. Men jeg er så redd for at stroppene på undertøyet skal skli ned! Er det på en eller annen måte mulig å feste stroppene på undertøyet til stroppene på kjolen, sånn at de ikke sklir ned? Limbånd, for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sy i små trykk-knapper, en del på innsiden av kjolen og den andre på BH-stroppen?

Tiger

Skrevet

Små hemper til dette formålet finnes i sybutikkene... Spør en av de "gamle" erfarne damene!

Skrevet

Jeg har også tenkt å få sydd inn slike små trykknapper, mamma er en mester på dette så det blir nok hun som får oppdraget :)

Gjest Anonymous
Skrevet

September, hvordan fungerer disse hempene da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke helt, det er mamma som har sagt dette engang....

Skrevet

Andre alternativer:

-sikkerhetsnåler

-gaffatape

Skrevet

Gjest: Bruk små trykknapper, en på hver stropp. Sy fast den ene delen i kjolen og den andre på stroppen...

Gjest Helenius
Skrevet
Andre alternativer:

-sikkerhetsnåler

-gaffatape

:hoho::hoho:

Jeg forbinder gaffatape mest med reparasjon av teltstenger, jeg... :ler:

Skrevet

:hoho::hoho:

Jeg forbinder gaffatape mest med reparasjon av teltstenger, jeg... :ler:

Gaffa holder verden sammen :D

Seriøst; jeg hengte brudekjolen min på en kleshenger, puttet i kjolepose, og gaffatapet stroppene jeg hadde hengt kjolen opp i, fast til kleshengeren. Deretter tapet jeg kleshengeren fast øverst i klesposen.

Kjolen "oppførte" seg eksemplarisk under hele reisen!

Skrevet

Jeg fikk sydd små hemper i kjolestroppene, som jeg tredde BH-stroppene gjennom. Fungerte som bare det.

Skrevet

Jeg bare tråklet stroppene fra torseletten til stroppene i kjolen - så fast st det holdt dagen gjennom, men så løst at det var lett å klippe opp om kvelden...

Skrevet

Nå skjønte jeg endelig det med hempene (takk, Kaktus). Det hørtes kjempelurt ut. Ellers blir det trykknapper. Tenker jeg overlater saken til mamma...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...