Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Pus har litt tørr hud og jeg har lest at omega3 kan hjelpe. Men maa man kjøpe omega3 spesielt for katter, eller kan man bruke omega3 beregnet paa oss tobeinte? Endret 9. mai 2009 av Mea Culpa
Gjest Cupcakes Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 (endret) Åssen for er det du gir katten din? min katt gikk på billig for helt i starten og da var pelsen blass og huden tørr. etter at jeg byttet til bedre kvalitet og merke er pelsen skinnene blank og huden helt normal Endret 10. mai 2009 av Cupcakes
simba80 Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 å bytte for kan hjelpe, ellers så har veterinæren fiskeolje til katter . Ulempen er at man ikke vet om katten vil like det, min bare brakk seg og gulpet masse så jeg hadde ikke hjerte til å fortsette.
Pinnsvin Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Prøv Royal Canin Hair&Skin -- fantastisk fòr for alle hud- og pelsproblemer. Ville også anbefalt deg å gi Omega3-tillegg for katter, f.eks Imperial sin Omega3. (fåes i de fleste dyrebutikker)
Gjest Mea Culpa Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Takk for svar alle. Pus faar Hills Science plan adult chicken som hun liker veldig godt. Kjøpte en 15 kg sekk for en stund siden saa jeg vil helst ikke bytte for. Blir nok aa proeve omega3 tilskudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå