Gjest danseren Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Møtte den heiteste dama på dansegulvet i helga. Vi dansa veldig bra sammen, og hun var interessert i å både danse og prate. Vet ikke hva hun følte, men jeg følte en connection. Hun lot meg holde hånden hennes innimellom, og hun danset inntil meg. Dessverre kunne hun ikke norsk eller engelsk, så vi fikk ikke pratet - men på mitt initiativ utvekslet vi e-mailadresser. Hun var en del sammen med venninnene sine og dessverre kom jeg til å mase på henne om flere danser. Hun takket ja et par ganger, selv om det var til litt protester noen ganger. Mot slutten sa hun at hun ville hjem og sove, men hun fortsatte i realiteten på discoteket og pratet med venninnene sine. Nå lurer jeg på om jeg skal skrive en mail og forklare at jeg maste fordi jeg var litt desperat etter kontakt fordi jeg skulle reise tidlig dagen etter og at vi ikke ville treffes igjen hvis vi ikke fikk etablert skikkelig kontakt den dagen..., eller om jeg skal vente noen dager og se om hun tar kontakt - men da vet hun jo ikke hvorfor jeg var litt pågående... Hva tror jentene på Kvinneguiden?
angeleyes Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Hvis hun ikke snakker verken norsk eller engelsk hvordan skal hun da skjønne hva du skriver? Hvis hun har mulighet for å skjønne hva du skriver ville jeg skrevet og forklart meg. Hva har du å tape?
yoga Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Når hun sier til deg at hun vil hjem, men blir allikevel værende på discoteket, vil jeg nok anbefale deg å ikke ta kontakt. Stor sannsynlighet for at hun vil oppfatte deg som mer masete da. Men krysser fingrene for at hun tar kontakt med deg istedet
Caramela Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Haha, burde ta hintet når hun sier hun vil hjem, men så blir hun der fremdeles. Sender du mail nå så er du ikke lenger interessant. Du var for masete da du traff henne, og du trenger ikke å forbli masete.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Jeg lurer også veldig på hvordan du skal skrive til henne, dersom dere ikke kan noen felles språk og derfor ikke engang fikk pratet sammen? Ellers så virker det ut ifra det du forteller som at du ikke har noen store sjanser her. Hun er rett og slett ikke interessert.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Hva tror jentene på Kvinneguiden? Synes du skal vente, ettersom du har mast på henne. Vent 5-6 dager, så kan du sende en mail. Men jeg synes ikke du skal unnskylde deg for at du maste litt. Da virker du svak. Bare lat som ingenting.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Dere har ikke et felles språk å kommunisere på, hva i svarte tror du skal komme ut av dette? Waste of time...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 for ikke å snakke om hvor skuffet du ville blitt når du ser henne i dagslys med alt krigsmalingen skrelt av...
Gjest danseren Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 Hei jenter! Nå har jeg fått kontakt med henne igjen og best av alt: HUN tar også initiativ til mer kontakt! Fy faen jeg er så glad og hun er så heit! Må bare få det ut! :-)))))))))
yoga Skrevet 29. juni 2009 #10 Skrevet 29. juni 2009 Hei jenter! Nå har jeg fått kontakt med henne igjen og best av alt: HUN tar også initiativ til mer kontakt! Fy faen jeg er så glad og hun er så heit! Må bare få det ut! :-))))))))) Jippi!!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. juni 2009 #11 Skrevet 29. juni 2009 Hun lot meg holde hånden hennes innimellom, og hun danset inntil meg. Dessverre kunne hun ikke norsk eller engelsk, så vi fikk ikke pratet - men på mitt initiativ utvekslet vi e-mailadresser. Hun takket ja et par ganger, selv om det var til litt protester noen ganger. Mot slutten sa hun at hun ville hjem og sove, men hun fortsatte i realiteten på discoteket og pratet med venninnene sine. Nå lurer jeg på om jeg skal skrive en mail og forklare at jeg maste fordi jeg var litt desperat etter kontakt fordi jeg skulle reise tidlig dagen etter og at vi ikke ville treffes igjen hvis vi ikke fikk etablert skikkelig kontakt den dagen..., eller om jeg skal vente noen dager og se om hun tar kontakt - men da vet hun jo ikke hvorfor jeg var litt pågående... Hva tror jentene på Kvinneguiden? Ehh....tror ikke hun vil ha en utredning på hvorfor du var tilstede på discoteket. Hadde hun likt deg ville hun ha danset med deg frivillig. Det høres litt ut som om du er alt for takknemlig for at hun holdt deg litt i hånden og ville danse med deg til tross for protester av og til. Hun ga et ganske klart signal, når hun sa hun skulle hjem til deg, men fortsatte å være der med venninnene sine. Ta et hint.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #12 Skrevet 29. juni 2009 Ehh....tror ikke hun vil ha en utredning på hvorfor du var tilstede på discoteket. Hadde hun likt deg ville hun ha danset med deg frivillig. Det høres litt ut som om du er alt for takknemlig for at hun holdt deg litt i hånden og ville danse med deg til tross for protester av og til. Hun ga et ganske klart signal, når hun sa hun skulle hjem til deg, men fortsatte å være der med venninnene sine. Ta et hint. I all verden. Mannen har jo sagt tydelig fra om at han har fått kontakt med dama nå, og at hun også tar initiativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå