Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en ekstremt frastøtende person. Ubehagelig å være rundt kjedlig og egostisk. Jeg behandler kvinner som dyr

Hvordan kan jeg få en kjæreste ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente38
Skrevet
Jeg er en ekstremt frastøtende person. Ubehagelig å være rundt kjedlig og egostisk. Jeg behandler kvinner som dyr

Ikke vet jeg!!! Jeg har en kvinnelig "bekjent" som er en ekstremt verbalt aggresiv, frastøtende, kverrulerende og generel Bitch av ei kvinnfolk. Hun kapret den mest hyggeligste fyren og giftet seg med ham. Han er nå forvandlet til den klassisk tøffelhelten.

Grøsser meg ved tanken at dette helvete av ei kvinnfolk fikk en så grei mann!

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan forandre deg! Det vil kreve en enorm innsats, men tro meg det er verdt det! Lykke til:)

Gjest Gjest
Skrevet
Du kan forandre deg! Det vil kreve en enorm innsats, men tro meg det er verdt det! Lykke til:)

Hvorfor det jeg liker meg selv som jeg er.

Gjest Gjest
Skrevet

Du får finne deg ei som er like frastøtende som deg selv. Det kan jo hende hun synes du er sjarmerende.

PS: Jeg er IKKE singel, veldig, veldig, veldig IKKE singel!

Gjest Gjest
Skrevet
PS: Jeg er IKKE singel, veldig, veldig, veldig IKKE singel!

Du prøver for hart og si at du ikke er singel, noe som betyr at du er singel

Gjest Gjest
Skrevet

Altså en ganske vanlig mann. Finn deg et kjærlighetshungring kvinnfolk - finnes da haugevis av de. Meg selv inkludert. Hva er problemet??

Gjest Hilde K S
Skrevet

Personer som er ubehagelige å være rundt, er aldri kjedelige.

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

Du får du glemme å finne en person som vil være sammen med deg når du er som som du er;) Du kan bli grå og gammel med deg selv.

Kos deg

Skrevet

Folk har forskjellig smak, så det finnes sikkert håp for alle og enhver :-)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vask deg og bli spennende. Resten bør du beholde.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Et ord: Postordrebrud! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

bare å finne deg en alenemor det, de er sykt desperate etter å finne noen som kan betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...