Gå til innhold

Krysser fingrene! ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet

Hei hei

En kan vel trygt si at når en endelig har komt til det å ha satt inn egget/ eggene at de neste 14 dagene er uendelig laaaaaaange..

Jeg går med hjerte i halsen og prøver å la være å puste hehe.. okay tar meg selv i og holde pusten... ikke at DET hjelper noe :P

Hunden min har oppført seg rart siden jeg har satt inn eggene og, han er utrolig oppmerksom på alt jeg gjør og skal passe på meg til en hver tid..

han er en sjønning da.... helder ikke dette tør jeg og ta som noe tegn..

Hele behandlingen har vært helt anderledes denne gangen, kan ikke samenlignes i det hele tatt!! Jeg er rett og slett overveldet på oppfølging, informasjon å vennlighet ikke minst! vi er blitt møtt med.

Hvordan takler dere denne ventingen inntil en kan ta graviditetstesten??

Jeg prøver og ta det mest mulig med ro og spiser litt flere måltid en jeg pleier..passer på og ta vitaminer og slikt...

Noen som tenker på hva som er greit og spise og eventuelt ikke spise i den her "prosessen"

Spurven

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du er gravid til det motsatte er bevist.

I rugeperioden kuttet jeg alkohol, røyk og kaffe. Spiste ikke de tingene som er forbudt for gravide, som camember, brie, blåmuggost, serranoskinke, roastbiff, etc etc. Lista er lang.

Husk å ta folat og smør deg med tålmodighet. Jeg synes de 2 første ukene gikk fort, det ble mye verre i ukene etter :sukk:

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet

Hehe tar den! :)

Jeg har og kuttet ut alkohol og røyk i god tid ;)

Joda tar folat :)

Jeg er vel mere redd for at jeg får en negativ test... skal liksom ikke ta sorgene på forskudd... vet..

Jeg spiser ikke noe av det du nevnte til vanlig...

Jeg skulle stregt tatt lagt på meg noe.. jeg er ganske så tynn. men det kommer vel etter hvert det og ;)

Spurven

Skrevet

Da kan jeg bare ønske deg lykke til, spurven! Håper eggene dine fester seg og blir i magen din i 9 måneder. Klem :klemmer:

Skrevet

Jeg kan gjerne holde deg med selskap i ventetiden :sjenert:

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet

Tusen takk for det mimifin :D Lykke til me kosen i magen din :)

Det er mitt største ønske! ;)

Hadde vært veldig koselig Sunny, ser at du hadde innsetting dagen før meg om jeg ikke har tatt feil...krysser fingrene for deg! Håper det lykkes for oss begge ;)

Spurven

Skrevet
Tusen takk for det mimifin :D Lykke til me kosen i magen din :)

Det er mitt største ønske! ;)

Hadde vært veldig koselig Sunny, ser at du hadde innsetting dagen før meg om jeg ikke har tatt feil...krysser fingrene for deg! Håper det lykkes for oss begge ;)

Spurven

Ja det håper virkelig jeg også :rødme:

Gjest strykebrett
Skrevet

Krysser fingre og tær og det meste for deg, håper det går bra!

:)

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet

Tusen takk for det :)

Etter å ha lest en god del her inne sjønner jeg at en kan si/ dele det meste her inne..

Må bare fortelle at jeg ikke har hatt noe god søvn i det siste.. Det værste var i går kveld mannen min hadde sovnet og han merket ingen ting heldigvis.. jeg fikk på en måte litt panikk... hjerte mit ville hoppe ut følte jeg og det var tongt å puste ,enn om det ikke går denne gangen helder.. *sukk*

Jeg klarte til slutt og få nok ro så jeg fikk såve. Men det er veldig ekkelt og tenke på.. Har det kom til det her?? Er jeg så desperat?? Vil vel bare egentle det skal lykkes. Mor kan jeg bli uansett... er open for adopsjon :) Men det er nå det her valge vi har tatt da.. prøve å bli gravid.. da var det bare prøverøs som var løsningen for oss . Mannen min sliter med at han ikke kan gi meg barn på den naturlige måten.. Det er ikke godt for han helder dette her.. men han er så posetiv :)

Denne gangen ble det ICSI, samma for meg .. sjønner ikke så mye av det og orker ikke tenke så mye på det, alt er uansett anderles på det sjukehuse vi har valgt denne gangen. To egg denne gangen ja.. om bare et kunne feste seg :) :)

19 mai er test dagen.. tør knapt bevege meg.. vet at det ikke har noe å si men det er bare sann jeg føler nå søvn, mat og tv er det som preger hverdagen..sitter ute litt men vil helst springe på fjellet!! hehe yes.. er egentle en person som er vandt til og gjøre noe til en hver tid so er det vanskelig å holde seg fast.. :P men jeg tar det heeeeeelt me ro nå..

Har ømme bryster og magen er konstant oppblåst, men det er og bivirkninger på Progestan... har og hatt noe morgen kvalme.. men det her er nok medesinen..

Så er det bare å vente... med all den ikke tolmodigheten jeg har.. :P

8 dager... da har jeg svare!!

Tenker konstant på barn.. hmm

Det var min sutring for dagen nå skal jeg bare være happy resten av dagen!! det er sol!! Sol må nyyyytes!!

Spurven

Skrevet

Hvor mange dager dpo er du spurven ?

Skrevet

Krysser fingre og ben for dere begge to! :)

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet
Hvor mange dager dpo er du spurven ?

Nå er jeg ikke sikker på hva du mener men jeg satte inn egg 6 mai.. kan teste 19 mai fikk jeg beskjed om..

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet

Tusen takk ;)

Skrevet

Takk :)

Nå er jeg ikke sikker på hva du mener men jeg satte inn egg 6 mai.. kan teste 19 mai fikk jeg beskjed om..

Ok :) Da er du foran meg en dag da, og ikke omvendt .. Jeg har fått testdato den 20 mai .

Dpo betyr "days past ovulation"..

Jeg heier hvertfall på oss begge :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Spennende og lange dager dere har foran dere...

Ønsker dere all mulig lykke, og en gryende sommerspire til både spurven og sunny !!

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet

Ønsker dere all mulig lykke, og en gryende sommerspire til både spurven og sunny !!

Tusen takk :)

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet
Takk :)

Ok :) Da er du foran meg en dag da, og ikke omvendt .. Jeg har fått testdato den 20 mai .

Dpo betyr "days past ovulation"..

Jeg heier hvertfall på oss begge :duskedame: :duskedame:

Så spennende!! :D :D

Har roet meg litt ned nå..hehe, dagen går ikke så treigt liksom :P

Men litt gøy at vi har nesten samme tidspungt da :)

Hvordan har du d Sunny? merker du noe? :)

Spurven

Skrevet

Så spennende!! :D :D

Har roet meg litt ned nå..hehe, dagen går ikke så treigt liksom :P

Men litt gøy at vi har nesten samme tidspungt da :)

Hvordan har du d Sunny? merker du noe? :)

Spurven

Ja dette blir spennende !!

Jeg har superømme bryster (men det er jo cyclogest`n som gjør- har alltid det liksom :sjenert: )

Ellers kjenner jeg trykk nede i livmorområdet, og litt stikkninger innimellom.. Om det er good eller bad :vetikke:

Du da ?

Gjest Gjest_Spurven_*
Skrevet

Ja dette blir spennende !!

Jeg har superømme bryster (men det er jo cyclogest`n som gjør- har alltid det liksom :sjenert: )

Ellers kjenner jeg trykk nede i livmorområdet, og litt stikkninger innimellom.. Om det er good eller bad :vetikke:

Du da ?

Mye av det samme her, faktisk setter jeg mer pris på det Å kjenne noe enn å ikke merke noe.. men føler mej ikke gravid på noen måte... joda.. større bryster, ømme og alt det der men det kan jo og være medesinen..:S lett for og gå og kjenne /overanalysere alt :P Jeg håpe på det beste selfølgelig men har jo blitt skuffet så mange ganger at tør ikke håpe en gang.. ikke bra... er gravid til det motsatte er bevist.. jeg mener på egge har festet seg... fikk lett rosa utflod samme dagen og det skjedde sist gang jeg var gravid..men det skjer jo ikke med alle da..

Det skal gå bra;)

Skrevet

Håper på det beste spurven !!

Heier på våre 4 små ;)

:duskedame: :duskedame: :babygutt::babyjente::duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :babyjente::babygutt::duskedame: :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...