Gjest Vega Skrevet 20. juli 2003 #2 Skrevet 20. juli 2003 Beste av hva? Noen kategori? Av alt? Av ingenting? Det må være å lene meg tilbake, lukke igjen øynene, trekke pusten dypt og kjenne meg euforisk - bare pga. den lille tingen...
koldbruna Skrevet 20. juli 2003 #3 Skrevet 20. juli 2003 Det beste jeg vet er å sitte på altaen og nyte en kald pils etter arbeid. Lage god mat og bare kose meg sammen med familien. Det er det beste som finnes. Du da?? koldbruna
Gjest Vega Skrevet 20. juli 2003 #5 Skrevet 20. juli 2003 Og øl! Kald, og med skum på toppen. En nytelse. Gjerne mer enn en... :D
RoadQueen Skrevet 20. juli 2003 #6 Skrevet 20. juli 2003 Det beste jeg vet er å midt på vinteren ta opp en boks med markjordbær fra fryseren og innhalere den deilige duften som fremkaller allverdens assosiasjoner til sommeren!!!
*Lillian* Skrevet 20. juli 2003 #7 Skrevet 20. juli 2003 Det er litt vanskelig å si det aller beste man vet når det ikke er inndelt i kategori, derfor klarer jeg ikke velge ut èn ting, liksom... De beste tingene jeg vet er * god sex der begge gir og tar * når jeg kan sette meg i sofaen og lese en kjempebra bok og hele hjemmet mitt skinner av renhet og jeg har ingen plikter jeg må gjøre * soooooove Lillian
Gjest Vega Skrevet 20. juli 2003 #8 Skrevet 20. juli 2003 Akkurat nå har jeg ikke lyst på sex. Er vel mett... Men jeg har lyst på en halvliter eller fire... Kanskje i kveld, lure med meg gubben på haloien... (orker ikke alene, kjenner ingen her jeg bor) Det er så mye som er det beste jeg vet. God mat. Lese en god bok. Et bad - eller svømme, dykke, flyte, leke i vannet... Søte jordbær uten garnityr. Softis i varmen. Fersk torsk med lever og nypoteter. Vann...
Gjest Tex Skrevet 20. juli 2003 #9 Skrevet 20. juli 2003 Fred i heimen, være alene hjemme, frihet til å disponere min tid slik jeg selv vil.... Fins ikke noe bedre......
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2003 #10 Skrevet 20. juli 2003 At alle regningene er betalt, og det fremdeles er penger igjen på konto Ellers... rett og slett og sitte med bena rett ut og håret rett opp, og ha ingen planer i det hele tatt..
Montezuma Skrevet 20. juli 2003 #11 Skrevet 20. juli 2003 Barna mine! Og fri fra barna mine....... I øvrige kategorier må det være vin, sjokolade, få blomster, god mat mm. Ja, og selvfølgelig en mann oppi det hele!
Gjest Poirot Skrevet 20. juli 2003 #12 Skrevet 20. juli 2003 Jeg vet det er et litt rart svar, men noe av det beste jeg vet er når man er så SINNSSYKT tissetrengt, og ikke tror man kan holde seg mer og man står og hopper og knyter bena sammen. Og så får gått på do... Forøvrig er å sove høyt oppe på listen.
Midnattsol Skrevet 20. juli 2003 #13 Skrevet 20. juli 2003 Jeg vet det er et litt rart svar, men noe av det beste jeg vet er når man er så SINNSSYKT tissetrengt, og ikke tror man kan holde seg mer og man står og hopper og knyter bena sammen. Og så får gått på do... Forøvrig er å sove høyt oppe på listen. ENIG!! Også kjæresten min.
Sharissa Skrevet 21. juli 2003 #14 Skrevet 21. juli 2003 -tidlige sommermorgener hvor sola har begynt å stå opp, sette seg ute med kaffe og røyk og bare nyte følelsen. - sitte sammen med venninne og prate om alt og ingenting hele natta. - etter en lang slitom dag og endelig kunne slange seg i sofaen og tenke at nå har jeg endelig fra - deilig sex med kjæresten min - zzzzzzzove
*Lavendel* Skrevet 21. juli 2003 #15 Skrevet 21. juli 2003 Det beste jeg vet...hm.... - Ost, kjeks og hvitvin - Øl og pizza eller taco - Bøker - Se på TV/filmer - Når ungene koser seg og har det gøy - Surfe rundt på KG :oops:
Gjest Janna Skrevet 21. juli 2003 #16 Skrevet 21. juli 2003 Å oppdage at jeg kan/klarer mer enn jeg tror. Like thrilling hver gang!
Salamandra Skrevet 21. juli 2003 #17 Skrevet 21. juli 2003 Som noen nevnte her tidligere.. Det beste jeg vet er sønnen min og barnefri... Noe av det beste jeg vet er fredag ettermiddager om sommeren med barnefri, sol, shinet leilighet, fullt kjøleskap med mat og drikkevarer, nye klær, masse morsomme planer for helgen (og ingen plikter), penger på konto og masse forelska- følelser for mannen min.. Hmm.. i dag er det: mandag, jobb, regn, barn som skal hentes i barnehage, ikke så mye penger, langt fra shinet leilighet, ingen nye klær (bortsett fra en bikini men det kan jo ikke brukes i dag..)mangelfullt kjøleskap og bare alminnelig fornøyd med mannen min.. nei, stakkar.. elsker han jo alltid, det er bare det at det kjennes bedre enkelte ganger.. Men nå er det snart bare tre dager igjen før vi tar to uker ferie.. ikke så ille det heller..
Mossa Skrevet 22. juli 2003 #19 Skrevet 22. juli 2003 Elsker å sitte ute på verandaen midt på natta, høre på stillheten, kjenne gress og havlukta, og se midnattsola!! ..og sitter sambo der sammen med meg elsker jeg det enda mer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå