Myztical Skrevet 9. mai 2009 #1 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg var nettopp innom finn.no og så igjennom annonser, da jeg oppdaget flere Matthew Williamson for HM klær til salgs. De er helt nye. Hvorfor gidder folk å løpe til butikkene, kjøpe plaggene for så å selge de ut? Er det noe å tjene på det? Skjønner ikke poenget eller at noen gidder. Endret 9. mai 2009 av Myztical Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 9. mai 2009 #2 Del Skrevet 9. mai 2009 De selger plaggene dyrere enn de er i butikken. Mange kjøper og satser på at kolleksjonen blir utsolgt, slik at de kan tjene noen ekstra kroner på desperate sjeler som ikke fikk kjøpt det de ønsket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 9. mai 2009 #3 Del Skrevet 9. mai 2009 Er vel det samme som med billetter til store kosnerter. Husker "bandittene" som stod utenfor Vall Hovin i fjor da B.Springsteen spilte og ikke fikk solgt sine siste.... Provoserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 9. mai 2009 #4 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Og så har man de som kjøper opp skrap på ebay og så selger det videre på finn.no, bare mye dyrere. Irriterende, men så lenge de tjener på det så fortsetter de jo. Edit: Heldigvis er det ikke lov å selge billetter til overpris på Finn.no. Det hjelper da litt. Endret 9. mai 2009 av Miley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JulieB Skrevet 9. mai 2009 #5 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Personlig synes jeg egentlig ikke kolleksjonen til Matthew Williamson var noe særlig.. Men uten at det var poenget her, hehe. Veldig irriterende med folk som overpriser ting for å så legge det ut på finn iallfall.. Endret 9. mai 2009 av JulieB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #6 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg synes det er rart at H&M ikke forhindrer det ved å sette visse grenser for hvor mye folk kan kjøpe av kolleksjonene. På et annet forum ble det fortalt om en dame som løp inn og tok med seg HELE STATIVET med alle kjolene. Hvorfor griper da ikke de ansatte inn? Det er jo åpenbart at hun ikke skal ha det til eget bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 10. mai 2009 #7 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå