Gå til innhold

Matthew Williamson - kjøpe og selge?

Myztical

Anbefalte innlegg

Jeg var nettopp innom finn.no og så igjennom annonser, da jeg oppdaget flere Matthew Williamson for HM klær til salgs. De er helt nye. Hvorfor gidder folk å løpe til butikkene, kjøpe plaggene for så å selge de ut? Er det noe å tjene på det? Skjønner ikke poenget eller at noen gidder.

Endret av Myztical
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De selger plaggene dyrere enn de er i butikken.

Mange kjøper og satser på at kolleksjonen blir utsolgt, slik at de kan tjene noen ekstra kroner på desperate sjeler som ikke fikk kjøpt det de ønsket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel det samme som med billetter til store kosnerter. Husker "bandittene" som stod utenfor Vall Hovin i fjor da B.Springsteen spilte og ikke fikk solgt sine siste....

Provoserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

Og så har man de som kjøper opp skrap på ebay og så selger det videre på finn.no, bare mye dyrere. Irriterende, men så lenge de tjener på det så fortsetter de jo.

Edit: Heldigvis er det ikke lov å selge billetter til overpris på Finn.no. Det hjelper da litt.

Endret av Miley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulieB

Personlig synes jeg egentlig ikke kolleksjonen til Matthew Williamson var noe særlig.. Men uten at det var poenget her, hehe. Veldig irriterende med folk som overpriser ting for å så legge det ut på finn iallfall..

Endret av JulieB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er rart at H&M ikke forhindrer det ved å sette visse grenser for hvor mye folk kan kjøpe av kolleksjonene. På et annet forum ble det fortalt om en dame som løp inn og tok med seg HELE STATIVET med alle kjolene. Hvorfor griper da ikke de ansatte inn? Det er jo åpenbart at hun ikke skal ha det til eget bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...