Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 I de siste ukene så har jeg kun fantasert om bestekompisen min.. sånn seksuelt i noen uker nå.. Og dette har foregått helt siden jeg så han runke da han overnattet hos meg.. mens han sov/lå ved siden av meg! Det var tidlig på morningen da jeg "catcha" han.. ble våken da han lagde noen lyder, så jeg åpnet øynene mine.. da så jeg plutselig at han hadde kukken i hånda og runka.. Fikk sjokk første blikk, men så tok det ikke lang tid før jeg ble varm da han begynte å få rykninger.. Jeg bare lot som om jeg sov under hele akten.. og bare latet som ingenting skjedde idheletatt da vi vi begge sto opp.. Men nå klarer jeg ikke å få vekk det bildet mens han leker med seg selv.. tenker på hva som hadde skjedd hvis jeg ikke latet som om jeg sov.. og bare våknet mens han gjorde sitt.. gitt han kanskje en hjelpende hånd elr noe.. Burde jeg fortelle han noe?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Hvis det ikke han føler seg tiltrukket av deg synes jeg ikke det er noen grunn til å si noe.
valentino Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 siden jeg så han runke da han overnattet hos meg.. mens han sov/lå ved siden av meg! Hvis en mann hadde sett en venninne masturbere i samme situasjon hadde det i følge logikken blant jentene her vært voldtekt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Hvis en mann hadde sett en venninne masturbere i samme situasjon hadde det i følge logikken blant jentene her vært voldtekt. Det verste er jo at dette faktisk er sant...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Hvis en mann hadde sett en venninne masturbere i samme situasjon hadde det i følge logikken blant jentene her vært voldtekt. haha, ja det er nesten sant ! så mange hysteriske jenter her som føler seg voldtatt og misbrukt av den minste ting.. men til ts: det er kanskje litt risky å si det til han, om han ikke føler seg noe tiltrokket av deg. men du han kanskje si det på en litt spøkende måte ? "koste du deg når du sov i senga mi eller?" eller noe sånt :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 haha, ja det er nesten sant ! så mange hysteriske jenter her som føler seg voldtatt og misbrukt av den minste ting.. men til ts: det er kanskje litt risky å si det til han, om han ikke føler seg noe tiltrokket av deg. men du han kanskje si det på en litt spøkende måte ? "koste du deg når du sov i senga mi eller?" eller noe sånt :-) Tror muligheten er stor,for at han ville at du skulle oppdage det,Litt rart at han ligger ved siden av deg i en seng,og koser med seg selv,hvis han ikke vil at du skal oppdage det.
Myrthel Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Kan du ikke be han på overnatting en gang til - og følge litt ekstra med?? Gjør han det igjen, kan det hende han tenner på å ligge ved siden av deg... Du kan jo da "våkne" og se på han....Da vil du fort forstå om han gjør det pga deg, eller om han "håper" at du ikke merker at han letter på trykket....
Vilm@ Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Han hadde nok ikke gjort det hvis han ikke hadde en liten baktanke, eller om ikke annet et lite håp om at du skulle oppdage det !
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Interessant, og representativ tråd i forhold til kvinner som seksualitetens og moralens premissleverandør. Vet jeg kupper denne nå men det passer så utrolig bra. Heldigvis - ihvertfall for den omtalte kompisen - så har trådstarter et liberalt, frimodig og okey syn på sex, hun ble nemlig tent og kåt av situasjonen som oppstod. Hadde hun reagert motsatt (som mange andre kvinner garantert ville gjort) så ville hun bedt om råd og hjelp i forhold til om dette hadde vært et overgrep. Det hadde flommet inn med gode råd fra mer eller mindre oppegående kvinner om å forfølge dette og ikke minst forkaste handlingen som svært umoralsk og skitten. Og - for å provosere ytterligere her, jeg mistenker faktisk TS for å kunne reagert motsatt av hva hun gjorde, dersom humøret den dagen var annerledes, hvor i mens-syklusen hun er eller om denne kompisen ikke var spesielt attraktiv utseendemessig.
Gjest mann80 Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Men nå klarer jeg ikke å få vekk det bildet mens han leker med seg selv.. tenker på hva som hadde skjedd hvis jeg ikke latet som om jeg sov.. og bare våknet mens han gjorde sitt.. gitt han kanskje en hjelpende hånd elr noe.. Burde jeg fortelle han noe? Spørs jo litt på hva du ville gjort når du våknet da og hva slags type person han er? Vil du se han gjøre det igjen?
Gjest fisk Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde hvertfall blitt skikkelig tent.. Jeg sa senest i natt til fyren min at jeg hadde lyst å se ham runke i dusjen uten at han visste det. Men hvis en fyr ligger ved siden av deg å gjør det, tror jeg nok han ville du skulle oppdage det.. Jeg skal spørre typen min hva han sier om dette ;-)
Gjest mann80 Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde hvertfall blitt skikkelig tent.. Jeg sa senest i natt til fyren min at jeg hadde lyst å se ham runke i dusjen uten at han visste det. Men hvis en fyr ligger ved siden av deg å gjør det, tror jeg nok han ville du skulle oppdage det.. Jeg skal spørre typen min hva han sier om dette ;-) Ja, der mange jenter som liker å se på, han ville nok at hun skulle oppdage han kanskje? Selv har jeg også fantasert om å gjøre det mens ei venninne er tilskuer, men jeg ville nok tent ekstra på om hun spurte om å få se på. Tanken på å holde et lite "show" for ei venninne eller kanskje flere kvinner som ser på er hvertfall for meg en ganske vanlig fantasi.
waco Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Ja jeg skjønner den, at damene sitter i sånn hestesko rundt deg.
Gjest fisk Skrevet 10. mai 2009 #14 Skrevet 10. mai 2009 Jeg spurte typen nå og han sa at han kompisen din ville sikkert at du skulle oppdage det.. men han ville aldri gjort noe sånt selv
waco Skrevet 10. mai 2009 #15 Skrevet 10. mai 2009 at han aldri ville gjort det selv? med deg eller med denne venninnetrådstarteren? hvordan formulerte du spørsmålet fisk da du spurte typen din?
Queen B Skrevet 10. mai 2009 #16 Skrevet 10. mai 2009 Haha, så morsomt Jeg har mange mannlige kompiser som jeg flørter heftig med, både i RL og på sms, facebook o.l. Den ene av dem nylig fortalte meg at han hadde runket til et bilde av meg som han hadde sett på facebook. Det er et helt alminnelig bilde, hverken utfordrende eller "upassende" på noe måte. Jeg ble kjempe smigret da han -noe sjenert- fortalte meg det. Har også ei annen kompis som jeg flørter heftig med. Fortalte ham en gang at jeg ofte har feiet over ham i min fantasi. Vi tuller mye sammen, sender hverandre sexy sms'er, og har ligget på samme soverom i 2 enkelt senger og pratet sex helt til han nesten eksploderte!! Enkelte ganger i livet er det mere morsomt, gir større selvtillit Kick å prate dirty enn å hoppe til sengs med hverandre. Hadde jeg vært deg, hadde jeg fortalt denne kompisen din på en leken, flørtete måte hva du så og du ble så tent av det. Så hadde jeg bedt ham beskrive for meg med hva han følte. Flørt, lek sjokker hverandre sammen. Ikke alt behøver å dreie seg om å få hverandre til sengs! Jeg er nesten 40 år gammel, og maken til frigjort, leken "jente" skal man lete lenge etter
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #17 Skrevet 10. mai 2009 Har også ei annen kompis som jeg flørter heftig med. Fortalte ham en gang at jeg ofte har feiet over ham i min fantasi. Vi tuller mye sammen, sender hverandre sexy sms'er, og har ligget på samme soverom i 2 enkelt senger og pratet sex helt til han nesten eksploderte!! Enkelte ganger i livet er det mere morsomt, gir større selvtillit Kick å prate dirty enn å hoppe til sengs med hverandre. Fikk du se han onanere da, når han hadde behov for å eksplodere?
Gjest Gjest_Caron_* Skrevet 10. mai 2009 #18 Skrevet 10. mai 2009 I de siste ukene så har jeg kun fantasert om bestekompisen min.. sånn seksuelt i noen uker nå.. Og dette har foregått helt siden jeg så han runke da han overnattet hos meg.. mens han sov/lå ved siden av meg! Det var tidlig på morningen da jeg "catcha" han.. ble våken da han lagde noen lyder, så jeg åpnet øynene mine.. da så jeg plutselig at han hadde kukken i hånda og runka.. Fikk sjokk første blikk, men så tok det ikke lang tid før jeg ble varm da han begynte å få rykninger.. Jeg bare lot som om jeg sov under hele akten.. og bare latet som ingenting skjedde idheletatt da vi vi begge sto opp.. Men nå klarer jeg ikke å få vekk det bildet mens han leker med seg selv.. tenker på hva som hadde skjedd hvis jeg ikke latet som om jeg sov.. og bare våknet mens han gjorde sitt.. gitt han kanskje en hjelpende hånd elr noe.. Burde jeg fortelle han noe? Hmm... jeg skjønner ikke hvorfor du spør om dette her. Er dere SÅ gode venner at dere overnatter hos hverandre i samme seng, er det vel bare å fortelle i vei...
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 10. mai 2009 #19 Skrevet 10. mai 2009 hehe, hvis han runker i ditt nærvær på den måten, så har du GARANTERT en seksuell påvirkning på han. Jeg synes ikke du bør si at du så han, men heller returnere handlingen: at du "vekker" han med at du onanerer. Han kommer garantert ikke til å kunne holde fingrene av fatet. Satan, jeg blir kåt bare av tanken.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #20 Skrevet 10. mai 2009 Kan du ikke be han på overnatting en gang til - og følge litt ekstra med?? Gjør han det igjen, kan det hende han tenner på å ligge ved siden av deg... Du kan jo da "våkne" og se på han....Da vil du fort forstå om han gjør det pga deg, eller om han "håper" at du ikke merker at han letter på trykket.... Tror dette er et godt råd ts. Hvis du våkner denne gangen og hvis du tør kan du jo spørre han om du kan få se på videre. Evt. kan du være ennå mer direkte og spørre om du kan få se han, kanskje f. eks webcam først?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå