Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lenge har dine tidligere forhold vart? Hva var grunnen til at det ble slutt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

5 år.

Vi fikk mer og mer ulike mål her i livet, og hadde vi fortsatt hadde vi regelrett ødelagt hverandre.

Er heldigvis fortsatt gode venner.

Gjest Wacmoc
Skrevet

4 mnd.

Han slo meg

Har vært "sammen med" to andre, men de tells ikke for min del. Fjortissforhold hvor vi aldri gjore noe sammen og kyssa såvidt.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Varierende lengder fra halvår til tett opp mot fem. Alle ble avsluttet ved at hun fant en annen mann.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Varierende lengder fra halvår til tett opp mot fem. Alle ble avsluttet ved at hun fant en annen mann.

- og da skjønte jeg det lille draget av bitterhet som skinner igjennom..

Sukk..

Gjest brutal_mann
Skrevet
- og da skjønte jeg det lille draget av bitterhet som skinner igjennom..

Sukk..

Du mener det å ikke dulle med jenter men å fortelle om verden slik den faktisk er?

Gjest Punkt
Skrevet

Jeg var "sammen" med en gutt sommeren til 8.kl. Men regner ikke dette som et forhold lengre, da vi ikke så hverandre en eneste gang de 8 månedene vi var "sammen" :fnise:

Nå er jeg i et forhold som har vart i 3 1/2 år. Vi er forlovet og gifter oss neste sommer.

Gjest Gjest_snuppa_*
Skrevet

Nå teller jeg bare med forhold etter at jeg ble 18:

1. Jeg var 18 år, småforelsket, han var mest forelsket. Vi var sammen i 6 mnd. Trygt og godt. Ble slutt fordi han var veldig sjalu og jeg hadde mest lyst til å være singel.

2. Jeg var 20 år, kjempeforelsket, han gjorde alt for å få meg. Var sammen i ett år. Ble slutt fordi han begynte å tulle med eksen sin igjen.

3. Jeg var 23 år, betatt, trodde jeg skulle bli forelsket. Han var veldig forelsket. Vi var sammen i ca. 7-8 mnd. Ble slutt fordi jeg aldri ble skikkelig forelsket, og likte ham egentlig ikke på slutten.

4. Jeg var 27 år, helt hodestups forelska. Han også. Vi elsket hverandre, og hadde et forhold i 4-5 måneder. Men han var gift, og turte aldri å gå fra kona. Elsker ham fortsatt og har ikke klart å finne noen bedre. Er nå 29.

Skrevet

Jeg har hatt 3 forhold fra 6mnd til 1år. Også et par forhold under 6mnd.

Det ble slutt enten fordi:

- vi ikke passet sammen

- vi ikke ville det samme her i livet (barn og ekteskap)

- følelsene forsvant

Skrevet

Enig med brutal mann her. Det at vi menn flest har en erfaring som gjør at det er lurest for oss å være litt skeptiske til kvinner er jo en lur erfaring. Hvis det er sånn som brutal mann sier at kvinner hele tiden finner seg nye partnere så er det kanskje en problemstilling vi burde ta hensyn til i denne debatten.

Særlig utroskap er vanlig atferd for kvinner for å fortelle mannen sin at "noe er galt", det er helt sinnsvakt at kvinner ikke kan bedrive littegranne selvransakelse når de får høre hvordan atferden ødelegger sjelsliv.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Enig med brutal mann her. Det at vi menn flest har en erfaring som gjør at det er lurest for oss å være litt skeptiske til kvinner er jo en lur erfaring. Hvis det er sånn som brutal mann sier at kvinner hele tiden finner seg nye partnere så er det kanskje en problemstilling vi burde ta hensyn til i denne debatten.

Særlig utroskap er vanlig atferd for kvinner for å fortelle mannen sin at "noe er galt", det er helt sinnsvakt at kvinner ikke kan bedrive littegranne selvransakelse når de får høre hvordan atferden ødelegger sjelsliv.

hysj! Vi er bare bittre, urimelige og negative ;) Ikke ødelegg idyllen i kvinneriket nå :ler:

Skrevet

Ja det virker som om vi må skape oss en liten fantasivirkelighet basert på de blå sider i allers hvor alle kvinner er uskyldige offere for uspekulerte triksere av mannfolk.

Selv vi gutter som liker trofasthet blir jo sett på som altfor kjedelige for den jevne kvinne, - en dame kan godt ligge med en ny fremmed gutt fordi "hun kunne se at han var en player", - og ikke ha noe videre dårlig samvittighet over det.

Jeg skulle også ønske det kvinnene her på forumet sa var sant, - at kvinner flest er ærlige og redelige og tenker føst og fremst på den neste og aldri på seg selv. At kvinnelig egoisme er noe vi har funnet på og det mest sannsynlig bare er fantasifortellinger vi har skapt for oss selv som overhodet ikke har noe rot i virkeligheten...!

Jaja, hvis kvinner flest føler at det er å gjøre debatten ærlig og inkluderende med å utestenge og hysje ut andre erfaringer som kanskje forstyrrer glansbildeidyllen så får det vel være opp til dem...velvel..!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bare husk å aldri høre på en kvinnes ord, vurder henne kun ut fra hennes handlinger.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

var sammen i nesten 3 år, det ble slutt fordi han alltid så på TV og sluttet å snakke med meg på slutten. Vi ble etterhvert bare kjærester og ikke venner.

Skrevet

Jeg har bare hatt ett forhold, men det varte til gjengjeld i nesten åtte år - fra jeg var 16 til jeg var 24. Det ble slutt på grunn av en masse ting, men i hovedsak var det vel rett og slett det at mens vi vokste opp sammen vokste vi også i hver vår retning. Og så våknet vi som voksne og fant ut at vi begge var på feil sted i livet, at vi ikke elsket hverandre lenger og at vi begge ønsket noe annet ut av livene våre.

Gjest Complex
Skrevet

Et forhold før det jeg har nå. Han gjorde det slutt etter 3mnd fordi han ville finne seg noen bedre. (han sa det ikke så direkte, men vet nå at det er grunnen.) 2 år senere kom han krypende tilbake og ville ha meg. Han hadde nemlig ikke funnet noen bedre :lol: Veldig romantisk!

Skrevet

1.

jeg var 17år. Ble sammen med han i statene, da han kom for å bo her i to måneder oppdaget jeg at han hadde sjalusi problemer, samt klarte ikke å styre sinnet sitt, kastet ting i vegger og liknende, det ble slutt da han skulle hjem fordi jeg var redd ham

7 måneder.

2.

Jeg var 18 år. Ble sammen med en mann på 26år som var for glad i å feste og ikke brukte tid på meg, men var alikevell hodestups forelsket. Han slo opp med meg fordi han ikke hadde "de rette følelsene". Så snart jeg fant en annen kom han krypende tilbake og ville ha meg igjen, noe jeg ikke ville.

3 måneder.

3.

Jeg var 18. Hadde et forhold som kun bestod av sex og lenge telefonsamtaler med ham da han var i nordsjøen. Men pratet sjelden face to face, den tiden brukte vi i sengen. Da han fant ut at han ikke ville ha noe seriøst begynte jeg å date andre.

2 måneder.

Etter jeg begynte å date igjen fikk jeg noen telefoner om at han ville prøve igjen, han likte ikke at jeg datet andre gutter. Prøvde igjen, det holdt ikke lenge før vi begge bestemte at det eneste vi hadde var seksuell tiltrekning og fantastisk sex... og det var ikke nok for noen av oss.

2 måneder.

tilsammen 4 måneder med den fyren altså

4.

Jeg var 18-19 år. Han jeg datet da jeg hadde pause fra nr.3 fant jeg tilbake til da det ble slutt med han forrige. Det ble slutt fordi vi var mer venner enn kjærester på slutten, jeg slo opp og han ble kjempelei seg...

varte i 5 måneder.

har masse korte forhold bak meg ja :ler:

Skrevet

Nr 1: Jeg var 17 år. Av og på i 1 år. Det var mye frem og tilbake, var vel sammen 4 ganger iløpet av dette året.

Nr 2: Jeg var 19 år. Varte 1,5 år (forlovet, samboere)

Slutt av mange grunner, blandt annet fordi vi gikk over til å bli mer venner enn kjærester.

Nr 3: Jeg var 21 år. Varte 6 år (samboere)

Her kan man godt bruke standardfrasen....Uoverkommelige forskjeller.

Gjest Naria
Skrevet

Forhold nummer 1: Av og på i 4 år. Ble slutt fordi han var notorisk utro.

Forhold nummer 2: Vi var sammen i 3 år, og var samboere. Begeret rant over pga utroskap her også, men det hadde nok blitt slutt før eller senere uansett. Vi hadde vokst fra hverandre.

Forhold nummer 3: Varte i ca 1 år, ble slutt fordi vi var veldig forskjellige og ønsket forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...