En som vet Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har det siste året begynt å reagere på selvbruningskremer av en eller annen grunn. Det er så kjipt! Og jeg VIL være brun til 17. mai! Noen som har hatt lignende erfaring men som har funnet en som funker?
Gjest SmallTalk Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg hovner opp, får blemmer og begynner å klø av alle selvbrunerene jeg har prøvd. Har enda ikke funnet noen jeg ikke reagerer på. :gjeiper: Det er jo mange forskjellige stoffer man kan reagere på. Har du sammenlignet de selvbrunerne du har reagert på for å se om det er noen samsvarende ingredientser i dem som kanskje er synderen? Da veit du ihvertfall hva du skal unngå.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Jeg reagerer på mye rart, men lavera sine produkter er stort sett greie for meg. Har aldri reagert på selvbruneren der.
En som vet Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2009 Jeg reagerer på mye rart, men lavera sine produkter er stort sett greie for meg. Har aldri reagert på selvbruneren der. Hmmm.... Hvor får du kjøpt denne? Hvor mye koster den?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Hmmm.... Hvor får du kjøpt denne? Hvor mye koster den? Helsekost eller internett. Mener det er rundt 100-150 for en tube på helsekosten, og 70-90 på utenlandske nettbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå