Kitti Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Er det noen som er gått på nesespray Synarela overtid? Skulle hatt første UL ca. 4 uker etter at jeg begynte på nesepray, men må gå på nesespray 2 uker ekstra fordi klinikken var overbooket. Dvs. at jeg begynner med Puregon 4 uker etter at jeg begynte behandling med Synarela og får sin første UL omtrent på min neste antatte 1.mensedag (og ikke rundt antatte eggløsningdagen). Har det noe å si på behandlingen? Kan noen dele sine erfaringer?
^^Sunny^^ Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg gikk på synarela 4 uker og 3 dager før jeg begynte med puregon ..
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Det gjør ingenting, bare slitsomt for deg. Synarela setter jo ned hormonproduksjonen din, så du får ikke EL. Noen får heller ikke mens.
Kylling Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Jeg gikk på Synarela over 4 uker før jeg begynte på Puregon, siden påska kom midt oppi forsøket. Det har ingenting å si for behandlingen, når man er nedregulert så er man nedregulert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå