-Mags- Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Noen her som driver med dette og vil forklare litt..?
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Har ikke peiling i det hele tatt, men det ser jo interessant ut. Link
-Mags- Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Ja, jeg har sett litt på den linken, men synes det er litt lite oversiktlig. Skjønner at de legger ut en økt hver dag, men jeg kunne tenkt meg å hørt noen erfaringer om treningseffekt, gjennomføring, eksempler på økter osv.
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Ja, jeg kan vaere enig i at det var litt uoversiktlig. Men jeg fikk inntrykk av at grunnprinsippet var variasjon, og det er jo forsaavidt det jeg driver med. Ikke saa mye styrketrening da jeg ikke har utstyr til det. Forhaapentligvis saa faar du svar fra andre som har litt mer peiling.
-Mags- Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 Ja, ettersom jeg har forstått er målet å bli i generelt god form - ikke raskest, sterkest eller best i noe spesielt, men god i alt. Jeg synes det så interessant ut siden jeg tror jeg hadde hatt godt av å legge om treningen min litt.
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Sample Workout Based On CrossFit Principles Blir man ikke sprek av det der vet jeg ikke hva som skal til!
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Ja, ettersom jeg har forstått er målet å bli i generelt god form - ikke raskest, sterkest eller best i noe spesielt, men god i alt. Jeg synes det så interessant ut siden jeg tror jeg hadde hatt godt av å legge om treningen min litt. Hoeres ut som en god plan. Har lyst til aa proeve selv, men er redd det kan bli litt for toeft for meg med lavt blodtrykk og greier. Men saa lenge jeg lytter til kroppen burde det vel gaa greit.
-Mags- Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2009 Takk for linken! Jeg liker igrunnen kombinasjonen av øvelser som markløft sammen med kondisjonstrening og øvelser som pull-up's. Det skader sikkert ikke å prøve om du er i stand til å stoppe når du bør gjøre det, nei. Si ifra hvis du gjør noen forsøk, da!
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Takk for linken! Jeg liker igrunnen kombinasjonen av øvelser som markløft sammen med kondisjonstrening og øvelser som pull-up's. Det skader sikkert ikke å prøve om du er i stand til å stoppe når du bør gjøre det, nei. Si ifra hvis du gjør noen forsøk, da! Bare hyggelig. Mer her forresten. Jeg skal gi beskjed hvordan det gaar hvis jeg finner noen øvelser jeg kan gjøre uten saerlig med utstyr og plass. Jeg er egentlig ikke saa veldig glad i styrketrening selv, men 20-30 min. med hardkjør er ikke saa ille.
-Mags- Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2009 Der, ja! Noe sånt jeg lette etter. Supert.
Monarabb Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Var på min første crossfit time i sist uke og jeg trodde jeg skulle svime av! Det var intensivt og knallhardt. Men etterpå var det utrolig deilig. Jeg er hektet!! Skal på neste time på mandag og vurderer sterkt å melde meg inn på crossfit senteret vi har her. Mange nye øvelser, kjempespennende! Dessuten var det morsomt å ha en som pusher deg!! Har du mulighet til å prøve, så gjør det!! Sjekk ut http://www.crossfit-norge.no/ eventuelt http://crossfitcentrum.no/ for mer informasjon!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå