Gjest Trenger hjelp Skrevet 20. juli 2003 #1 Del Skrevet 20. juli 2003 Min kjære spør meg i dag hva jeg har lyst til å gjøre, siden han nå har fri. Vi har et lite barn på ca. 6 mnd. Jeg aner ikke, rett og slett. Har så dårlig fantasi på sånt. Kan noen hjelpe meg? Trenger forslag til ting man kan gjøre på fridager, med en liten 6 mnd gammel unge på slep :blunke: Vil jo ikke bare sitte hjemme heller..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #2 Del Skrevet 20. juli 2003 gå en tur finn et lite koselig sted som dere kan bade, grille og kose dere picknik og der slapp vist jeg også opp for ideer er ikke flink jeg heller men mine barn som er litt større er desto flinkere til slikt, men de liker veldig godt å bade så vi bader mye nå når det er så fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #3 Del Skrevet 20. juli 2003 Dere kan ... kjøre tur (god gammeldags søndagstur), kanskje til et sted dere ikke har vært før? ...Bor dere i by/ved by kan dere spasere i ukjente gater - oppdagelsesferd! ....legge dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå