Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen noe forslag til hva man skal kjøpe til sin kjære? Skal dere gi hverandre en gave morgenen etter? Jeg har ikke lyst til å gi klokke eller smykke eller noe sånt, for det gjør jo alle...litt orginalt og søtt hadde vært topp. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gi min kjære en hjerteformet svart bok med svarte pappsider. Inni den skal jeg sette hjerteformede (ett på hver side) svart-hvitt bilder av oss og tekster fra gamle mailer og tekstmeldinger. Skal kanskje også skrive et langt brev/historie til min kjære som skal inn i boken. Det høres kanskje litt rart ut, men jeg er datakyndig så det blir riktig fint. En søt gave som vi kan mimre med når vi blir gamle. icon_smile.gif

Har tenkt å kjøpe noe i tillegg, men hva har jeg ikke bestemt meg for enda. icon_smile.gif

Lykke til!12

Skrevet

Takk for tipset! Jeg sjekket ut sidene og fikk mange gode råd. Det hadde vært kjempefint med ett litt halvdristig bilde, men jeg er fotograf selv og HATER å være foran kamera. Alt blir så unaturlig(selv om jeg er god til å få alle andre til å se bra ut...stønn:) ) Nei, det skal ikke være enkelt...

Jeg er på utkikk etter noe skikkelig ORGINALT, men vet ikke helt hva...

Gjest KristinK
Skrevet

Morgengave kan være vanskelig, men jeg har funnet en kjempefin gave!

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-04-22 07:11 ]

Skrevet

Hei!

jeg har fått kjøpt morgengaven nå! Har kjøpt bunad til han. Har leita lenge etter en brukt men det er ikke så lett å få tak i. Men nå har jeg fått napp på en husflid der de solgte ut noen på salg. Det er jo ikke akkurat en billig løsning men synes den er orginal iallefall.....

Skrevet

Jeg skal nok gi gubben årets Branndrakt.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisan

Morgengaven fra meg er et gavekort på tatovering. Han har hatt lyst på tatovering i flere år, men ikke tatt det siste skrittet å gjort det, så nå får han muligheten. Også varer jo den livet ut, da.

Tina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...