Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Har rotet bort kabelen til det ene kameraet mitt, og er i det hele tatt temmelig lei av å alltid måtte lete frem riktig kabel når jeg skal lese av et minnekort. Jeg har hørt om en usbenhet? til PC som kan lese ulike minnekort. Prøvde å lete på mpx, men fant ikke det jeg tenkte på. Jeg vet hverken hva riktig navn på en slik "dings" er, eller hva det koster. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest TS Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Noe sånt? Ja, akkurat noe slikt jeg tenkte på. Og den var mye billigere enn jeg hadde trudd. Fikk litt problemer med å forstå hva slags minnekort den leser. Men det skal være det meste, ikke sant? På minnekortene mine står det lite informasjon. Forstår at alle er av typen compact flash, men ulike størrelser avhengig av om de passer i kompaktkameraet eller speilrefleksen. Da det står compact flash type 1-4 - dekker det da alle typer minnekort til digitalt kamera?
Zzyzx Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Denne skal dekke de typene du har og vel så det. Typebetegnelsen på CF-kort trenger du ikke nødvendigvis å tenke så mye på, den dekker det uansett. Kjekk liten sak, det der.
Gjest TS Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Denne skal dekke de typene du har og vel så det. Typebetegnelsen på CF-kort trenger du ikke nødvendigvis å tenke så mye på, den dekker det uansett. Kjekk liten sak, det der. Takk for svar. Jeg stakk innom clas ohlson i dag og fant meg en variant som dekker alle mine behov. Sitter og laster som bare det nå, og er strålende fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå