Gjest Princess Skrevet 20. juli 2003 #1 Skrevet 20. juli 2003 Har du noen gang blitt gravid mens du hadde spiral?
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #2 Skrevet 20. juli 2003 Har aldri brukt spiral selv, men opplevd andre som har blitt gravid med spiral. Hvis du misstenker graviditet bør du ta kontakt med lege for å få fjernet spiralen. Dette skader ikke fosteret. Det er heller ikke farlig om hvis spiralen blir liggende i under svangerskapet, men sjansen for infeksjoner, spontanabort (50%) og for tidlig fødsel øker betraktelig.
Gjest Zalomine Skrevet 20. juli 2003 #3 Skrevet 20. juli 2003 Jeg har aldri hatt spiral, men min bror er et "spiral-barn". Det er mulig, med andre ord.
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #4 Skrevet 20. juli 2003 Jeg har ikke erfaring med det selv. Men en venninne ble gravid med spiral. Ta kontakt med lege hvis du mistenker at du er gravid med spiral.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #5 Skrevet 20. juli 2003 vet at flere har blitt gravid med spiral ja.. Har selv hatt spiral i over 2 år od fungerer flott. men helt trygt er det jo ikke så visst den månedlige ikke dukker opp bør man vel sjekke ganske snart.
Gjest Tex Skrevet 20. juli 2003 #6 Skrevet 20. juli 2003 Med hormonspiral blir man sjelden gravid, omtrent som med p-piller. Men det forekommer. Den andre typen spiral som ikke inneholder hormoner kan gjøre deg gravid hver måned, den bare forhindrer det befruktede egget å feste seg i livmorveggen. I praksis kan det bety en tidlig-abort hver måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå