monique Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg kom over en profil på et nettsamfunn a la facebook og fant profilen til kjæresten min - på hans pc. Jeg ble litt nysgjerrig, for han er ikke en som sitter mye på sånne steder. Men på profilen han så fant jeg mange jentekontakter og han hadde vært en del aktiv på nettsamfunnet de siste mnd. Han hadde snakket til mange av de jentene - bare hei og generell snakk. Men på noen av de jentene så hadde han kommentert utseendet med 'vakker' og 'beautiful'. Jeg fikk sjokk da jeg fant dette, fordi han er en ganske sjenert type som ikke har hatt så mye erfaringer med jenter. Hjertet banket og jeg ble nærmest kvalm. Det bildet jeg hadde av han var ødelagt.... Etter å ha roet meg ned litt så begynner jeg å lure på om jeg overdriver. Det som sårer meg er at i den perioden han var 'aktiv' på det nettstedet så hadde vi litt problemer mellom oss. Vi gikk gjennom en vanskelig tid. Da var vi ikke akkurat 'kjærester'. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere. Jeg har aldri vært borti dette før. Han ble utrolig lei seg da jeg konfronterte han og i begynnelsen så skjønte han ikke at det plaget meg så mye. Men etterhvert som han skjønte det så ble han trist og skjønte at det ikke var riktig.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Her kan du kjøre på med lit psycho bitch fakter og ha synmpatien på din side. Men ikke mer enn hva som er nødvendig for å få han inn i folden igjen.
Gjest Wacmoc Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Du overreagerer ikke syntes jeg. Greit nok å være registrert der osv, men jeg syntes ikke man skal kommentere andres utseendet når man ha kjæreste. til deg
Rosalie Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Nå vet ikke jeg noe om dere og deres forhold, men dersom jeg skal ta utgangspunkt i meg selv, så syns jeg du overdriver. Jeg flørter selv på nett, og det er kun litt spenning i hverdagen. Intet annet, og veldig uskyldig. Men jeg syns så absolutt du burde ta det opp med han dersom det gjør deg usikker.
monique Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2009 Jeg tok det opp med han samme dag som jeg fant ut av det. I begynnelsen så tenkte jeg at jeg ikke skulle si noe, men heller lage meg en profil selv og utgi meg for å være annen og begynne å flørte med han for å se hvor langt han drar det. Men det er sikkert dårlig gjort og den tankene fikk jeg vekk. Han sa at det var ingenting, at det var bare 'eksperimentering'. Han slettet profilen sin med engang jeg sa det. Men jeg kan aldri vite om han starter opp en ny profil. Jeg føler at jeg kommer till å være litt usikker på han en tid fremover. Vi bor jo ikke sammen eller noen ting. Og jeg vil ikke 'overvåke' han, men jeg blir litt usikker. Det var en tid der hvor jeg følte meg usikker på meg selv (utseendemessig) fordi jeg begynte å føle meg gammel - noe som jeg egentlig ikke er, men jeg innbilder meg det. Og da var det viktig for meg å høre komplimenter fra han for å føle meg bedre. Men det kom sjelden av seg selv - kom bare når jeg hintet han om det. Men nå så vet jeg at han ikke har problemer med å si det til jenter på nettet. Etter at vi har vært gjennom vær og vind for å være sammen så føler jeg meg veldig connected til han (noe han og føler) og jeg tror jeg begynner å elske han - mer eller mindre.
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Da var vi ikke akkurat 'kjærester'. Neivel. Dersom dere ikke var kjærester dne perioden han brukte denne profilen, så synes jeg virkelig at du overreagerer. Jeg skjønner også at du ble lei deg, det er ikke det, altså.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Jeg tok det opp med han samme dag som jeg fant ut av det. I begynnelsen så tenkte jeg at jeg ikke skulle si noe, men heller lage meg en profil selv og utgi meg for å være annen og begynne å flørte med han for å se hvor langt han drar det. Men det er sikkert dårlig gjort og den tankene fikk jeg vekk. Filler... Dette hadde vert mye mer underholdende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå