Hexagon Skrevet 9. mai 2009 #21 Skrevet 9. mai 2009 Ja, det er portofritt. Det ligger ved informasjon når du bestiller. Hvis du vil ha en av de, markerer du med en medfølgende tusj, hvor pupillene dine er på brilleglasset. Og du sender bestilling via nettet. Brilleseddelen din må du sende med brillene. Den du fikk av optikeren. Hvis du ikke fikk den, kan du ringe dem og be om den Alt er portofritt. Jeg har lånt briller uten å bestille noen av dem, flere ganger
ninuska_ Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 9. mai 2009 Ja, det er portofritt. Det ligger ved informasjon når du bestiller. Hvis du vil ha en av de, markerer du med en medfølgende tusj, hvor pupillene dine er på brilleglasset. Og du sender bestilling via nettet. Brilleseddelen din må du sende med brillene. Den du fikk av optikeren. Hvis du ikke fikk den, kan du ringe dem og be om den Alt er portofritt. Jeg har lånt briller uten å bestille noen av dem, flere ganger Ah, jeg fikk ingenting når jeg gikk fra optikeren - derfor jeg ikke forstod noe. Men jeg lurer.. (Unnskyld at jeg spør så masse!).. For å forstå denne prosessen; jeg bestiller disse glassene hjem, prøver og ser hvilke jeg vil ha. Når jeg har valgt de jeg vil ha, markerer jeg hvor pupillen min er PÅ de brilleinnfatningene/glassene? I see Og i den pakken jeg sender brillene tilbake, der skal jeg legge ved brilleseddelen?
Gjest Coarvi Skrevet 9. mai 2009 #23 Skrevet 9. mai 2009 Ah, jeg fikk ingenting når jeg gikk fra optikeren - derfor jeg ikke forstod noe. Men jeg lurer.. (Unnskyld at jeg spør så masse!).. For å forstå denne prosessen; jeg bestiller disse glassene hjem, prøver og ser hvilke jeg vil ha. Når jeg har valgt de jeg vil ha, markerer jeg hvor pupillen min er PÅ de brilleinnfatningene/glassene? I see Og i den pakken jeg sender brillene tilbake, der skal jeg legge ved brilleseddelen? jepp. De brillene du får tilsendt er uansett bare "prøvebriller" som mange andre før deg har prøvd, så de kan du uansett ikke kjøpe (altså det samme eksemplaret), men hvis du vil ha en av de gir du bare beskjed til de, og markerer på brillene med den tusjen hvor pupillen er. Alt er veldig nøye forklart når du får prøvebrillene også, så det er nada problem... Jeg har selv bestilt 12 prøvebriller fra de (altså i to omganger), men dessverre var alle enormt stygge på meg... Så jeg dro til specsavers i stedet, og fikk 2 briller for 4000 (2 for 1). Hadde glatt fått 2 briller for 2000 (eller omså 1000) også, men falt for en dyr innfatningsløs brille med dyre glass. Så du kan absolutt finne fine briller til under 6000! Prøv favoptic først du, de er geniale!
ninuska_ Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #24 Skrevet 9. mai 2009 Tusen takk for hjelpen! Jeg ble veldig glad for at det fins billigere briller enn til 6000 - nå er det bare vente og se til prøvebrillene kommer :D
naerin Skrevet 10. mai 2009 #25 Skrevet 10. mai 2009 Lykke til med nettbriller! Ville bare legge til at når det gjelder enkelte billigkampanjer, må man av og til ut med mer kroner hvis man trenger ulik styrke på glassene. Det er hvertfall min erfaring. Håper du finner deg billige briller du blir fornøyd med!
ninuska_ Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #26 Skrevet 10. mai 2009 Er det slik på Favoptic? Jeg lurer også på om noen vet, hvor lang tid det tar før man bestiller prøvebrillene til de kommer hjem til meg - og hvor lang tid det tar ca. fra jeg sender de tilbake til de kommer med glassstyrken jeg vil ha
Gjest Gjest_zellica_* Skrevet 10. mai 2009 #27 Skrevet 10. mai 2009 Er det slik på Favoptic? Jeg lurer også på om noen vet, hvor lang tid det tar før man bestiller prøvebrillene til de kommer hjem til meg - og hvor lang tid det tar ca. fra jeg sender de tilbake til de kommer med glassstyrken jeg vil ha Når jeg har bestilt prøvebriller, har det tatt ca tre dager før jeg har hatt de i postkassen. Etter å ha sendt de tilbake, tar det ca 10 maks før du har de ferdige brillene hjemme hos deg.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 10. mai 2009 #28 Skrevet 10. mai 2009 Jeg bruker linser til vanlig, men har briller til avlastning eller når jeg bare skal være hjemme o.l. Mine gamle briller var ødelagte, så jeg dro til brilleland og tok en synstest, samt så på nye briller. (Ville ha en oppdatert synstest da synet kan endre seg med tid). På et stativ hadde de ca. 15 ulike innfatninger som kostet 200,- kr, (ink. glass), så da ble prisen for mine briller + synstest 600,- kr totalt,- og jeg er så fornøyd med de at jeg ofte bruker dem istedet for linsene til hverdags. Så nei, det trenger ikke koste dyrt for briller!
ninuska_ Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #29 Skrevet 12. mai 2009 Favoptic er superraske. Jeg bestilte igår, og fikk brillene idag i posten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå