Gjest gjest - rynka Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Lurer på om noen kan gi meg ett eller flere gode tips til en øyekrem/gel som både gir masse fuktighet og som er anti-rynke??
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jeg bruker Clarins. Og anbefaler dette STERKT. Jeg har scrub, ansiktskrem, maske og alt av Clarins. Det koster men du får i allefall fin hud. Jeg brukte Clarins øyenkrem før, perfecto. Prøv den. Få en prøve først og se hva du syns.
Gjest gjest-rynka Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Jeg bruker Clarins. Og anbefaler dette STERKT. Jeg har scrub, ansiktskrem, maske og alt av Clarins. Det koster men du får i allefall fin hud. Jeg brukte Clarins øyenkrem før, perfecto. Prøv den. Få en prøve først og se hva du syns. Er denne anti- rynkekrem også?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Ja de har jo flere. Sjekk her under EYES: http://uk.clarins.com/webapp/wcs/stores/se...51__44044_30103 Er denne anti- rynkekrem også?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Jeg ville brukt pengene mine på hudpleiemerker som matis, dermalogica, decleor, guinot, thalgo etc, dvs merker som fåes kjøpt hos hudpleiere.. Dior, clarins er dyre merker som fåes kjøpt i parfymeri der du betaler MYE for selve merket.. Innholdet i kremene er ikke så mye å skryte av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå