Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er, som endel andre her inne har jeg sett, veldig glad i bøkene om Harry Potter. Og jeg har klart å finne meg en kjæreste som ikke er interessert i å lese dem.. Forsåvidt greit nok det, men jeg har så lyst til å kunne dele gleden med ham, f.eks. når filmene kommer på kino! :)

Selv tror han ikke at bøkene er noe for ham, fordi de er for "barnslige og uasannsynlige". Jeg er 99% sikker på at han tar feil- hadde nemlig samme holdningen selv før jeg leste dem- skjønte ikke hva all hypen gikk ut på, og hvordan voksne fornuftige mennesker kunne la seg fenge slik av barnebøker.

Så derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har forsøkt å lese en bok eller to, og ikke likt den/dem? Vet det er endel som er skeptiske, men finner at dette tilnærmet alltid er folk som ikke egentlig har prøvd.. Har faktisk aldri hørt om noen som har lest en Harry Potter bok og ikke likt den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri lest en hel Harry Potter bok, jeg slutta etter 1 kapittel eller 2. Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke liker Harry Potter, heller ikke filmene :)

Jeg liker Ringenes Herre (ikke lest bøkene, bare sett filmene).

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har giddet å lese Harry Potterbøkene, men har da hatt glede av filmene allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...