juliane Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg er invitert på MGP-fest neste lørdag, og trenger å finne noe glitrende å ha på meg. Helst kjole, men skjørt eller topp duger også. Hvis jeg ikke finner noe glitrende må jeg i alle fall finne noe i sølv, gull eller lignende. Jobber 80% denne uka og må lese til eksamen hvert ledige minutt, så jeg håper noen her har en anelse om hvor jeg kan begynne å lete? Noen som har vært på lignende oppdrag og funnet noe? Noen som tilfeldigvis husker at de så noe glitrende sist de var på shopping? Jeg bor i Oslo, forresten.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 hm har kort kjole med paljetter. fåes i svart og hvit
Gjest SmallTalk Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 BikBok har korte paljettkjoler i ihvertfall. I tillegg så har de en del topper med paljetter på. Tror kanskje at Only/Vero Mpda har noe også.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 jeg så en rosa paljettkjole på bikbok. Småkul;)
MissStiles Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 X-company på byporten har både topper og kjoler. Vet ikke om de er glitrende men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå