Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i ca 10mnd,ikke samboere enda. Vi har hatt et kjempefint forhold hele tiden, inkludert et spennende sexliv. Men for ca 3 uker forandret han seg, trakk seg litt unna meg. Holdt ikke avtaler osv... Jeg ble mistenksom til at noe har skjedd og fikk mine minstanker bekreftet... Han har vært sammen men en mann, en yngre mann, en student. Vi er begge rundt de 40. Så vidt jeg vet er det kun sex som har skjedd.Vet at han i yngre dager har prøvd trekant med en annen mann og at det da var aktivitet mellom de to, og har forsåvidt likte det... men som sagt mange år siden... Hvordan konfrontere han med dette? Er tross alt glad i han og trur han er glad i meg også... sier det ihvertfall. Er han homofil? Bi? Eller er det bare at han vil prøve ut noe nytt som han kanskje innerst inne har hatt lyst til lenge? Vet ikke helt hvordan talkle dette... Er vel litt redd for svaret hans... Er som sagt veldig glad i han og vi har snakket om både å flytte sammen og gifte oss...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

For å være ærlig så har jeg vanskeligheter med å tro på deg. Men om dette er tilfelle så hadde jeg droppet han på dagen. Og så med en MANN? Sorry men det er verre enn om han var med ei dame. Fy så pervers.

Hadde aldri gitt han en forbanna sjans igjen. Jævla drittsekk.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Du kan ikke gjøre annet enn p snakke med typen din. Finne ut om det r bare sex, eller om det er noe mer. Med litt flaks kan det bli mye morro på deg også.

Gjest Gjest
Skrevet
For å være ærlig så har jeg vanskeligheter med å tro på deg. Men om dette er tilfelle så hadde jeg droppet han på dagen. Og så med en MANN? Sorry men det er verre enn om han var med ei dame. Fy så pervers.

Hadde aldri gitt han en forbanna sjans igjen. Jævla drittsekk.

Ja du har vanskeligheter med å tro det du å ja? Det hadde jeg også til å begynne med men bevisene er ugjenkallelige...

Gjest Gjest_petter_*
Skrevet
Ja du har vanskeligheter med å tro det du å ja? Det hadde jeg også til å begynne med men bevisene er ugjenkallelige...

Jeg er nok ganske lik din mann. Jeg er gift, men har denne dragningen mot å ha sex med menn og vet at det nok er veldig mange som meg.

For egen del har jeg mange ganger møtt menn i skjul for min kone og hatt sex med de. Jeg er ikke stolt av det, men har vel kommet frem til at det kanskje er bedre å gjøre det en gang i blant på en trygg måte, enn å prøve å undertrykke det.

Som sagt, jeg er ikke stolt over dette, men følgende fakta kan være interessant for deg å vite:

Jeg har aldri vært utro med en annen kvinne

Jeg har aldri vært forelsket i en annen mann eller vurdert å forlate kone/familie for å leve ut dette

Jeg tar aldri noen sjanser i forhold til sykdommer, diskresjon etc.

Jeg elsker oppriktig min kone og har stor glede av sex med henne

Jeg kan ha lange perioder hvor dragning mot sex med menn er helt borte, men det kommer alltid tilbake

Det handler i veldig stor grad om ren spenning/drifter

av de andre gifte menn jeg har møtt eller hatt kontakt med ser jeg at det er store individuelle forskjeller. En del er som meg, de er forsiktige, har egentlig dårlig samvittighet og de er helt klare på at selv om de gir etter for dette er kone/familie noe som alltid går foran. Andre er helt uten grenser og ekstremt aktive/besatt av sex med menn. Noen er egentlig skjulte homofile.

Så, jeg tror du trenger å finne ut litt om hvor din mann er i dette landskapet og du må finne ut om du selv kan leve med dette, for det går nok ikke bort...

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Æsj! Hva er det som feiler slike menn som dere i innleggene over? Perverst! Grøss! Kan nesten ikke tro at det er sant. :nei:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er nok ganske lik din mann. Jeg er gift, men har denne dragningen mot å ha sex med menn og vet at det nok er veldig mange som meg.

For egen del har jeg mange ganger møtt menn i skjul for min kone og hatt sex med de. Jeg er ikke stolt av det, men har vel kommet frem til at det kanskje er bedre å gjøre det en gang i blant på en trygg måte, enn å prøve å undertrykke det.

Som sagt, jeg er ikke stolt over dette, men følgende fakta kan være interessant for deg å vite:

Jeg har aldri vært forelsket i en annen mann eller vurdert å forlate kone/familie for å leve ut dette

Jeg kan ha lange perioder hvor dragning mot sex med menn er helt borte, men det kommer alltid tilbake

av de andre gifte menn jeg har møtt eller hatt kontakt med ser jeg at det er store individuelle forskjeller. En del er som meg, de er forsiktige, har egentlig dårlig samvittighet og de er helt klare på at selv om de gir etter for dette er kone/familie noe som alltid går foran. Andre er helt uten grenser og ekstremt aktive/besatt av sex med menn. Noen er egentlig skjulte homofile.

Så, jeg tror du trenger å finne ut litt om hvor din mann er i dette landskapet og du må finne ut om du selv kan leve med dette, for det går nok ikke bort...

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har jeg aldri opplevd dette, så det er vanskelig å si hvordan man vi reagere når man står midt oppi det. Min første tanke er at personlig ville jeg nok hatt lettere for å tilgi dette enn om det var utroskap med en annen kvinne. Jeg som kvinne kan ikke sammenlignes med en mann, så jeg innbiller meg at sviket blir noe lettere å takle enn o det var en annen kvinne. Men again, jeg står ikke oppi det. Ville uansett ikke godtatt at det fortsatte, men kunne kanskje sett forbi den ene gangen.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor vurdere ingen muligheten for å trekke med sin partner også i disse sex treffene?

Gjest Gjest
Skrevet

Lykke til.

Jeg skjønner at det er driftene som styrer... Er det ikke slik dere mannfolk er skrudd sammen da? At dere av og til tenker med feil hode?hehe...

Men jeg synes ikke at dette er noe å skjemmes over... Hadde satt stor pris på om han bare kunnet snakke med meg om det først, så hadde det kanskje ikke blitt så stort problem ut av det.

Nå vil han tydeligvis ikke snakke med meg for jeg får ikke tak i han... ikke det at jeg har gjort så store forsøk på det heller da de siste dagene. Vil la han få litt pusterom for å tenke... Men jeg tolker tausheten hans dit hen at han kanskje har dårlig samvittighet ovenfor meg og takler ikke å møte meg akkurat no... Mne jeg skal innrømme at jeg av og til har tenkt på det å ha sex med ei anna jente jeg også.. men har aldri gått til det skrittet å gjøre noe med det... Så hvorfor skulle det være annerledes med menn egentlig? Er vel som sagt driftene og spenningen som tar overtaket. Men å gå dit hen å forelske meg i en annen jente? Aldri... Kan aldri tenke meg at denne unge mannen som han har vært sammen kan få føleleser for min mann... Han er tross gammel nok til å være faren hans...

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor vurdere ingen muligheten for å trekke med sin partner også i disse sex treffene?

Ja det lurer jeg også på. Hadde vært spennede å blitt med da:-))

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ja det lurer jeg også på. Hadde vært spennede å blitt med da:-))

Jeg vet jeg mer en gjerne ville vert med i motsatt situasjon, og de fleste jenter jeg kjenner ville definitivt hatt to menn. Her bør en heller søke muligheter enn skam.

Skrevet
Nå har jeg aldri opplevd dette, så det er vanskelig å si hvordan man vi reagere når man står midt oppi det. Min første tanke er at personlig ville jeg nok hatt lettere for å tilgi dette enn om det var utroskap med en annen kvinne. Jeg som kvinne kan ikke sammenlignes med en mann, så jeg innbiller meg at sviket blir noe lettere å takle enn o det var en annen kvinne. Men again, jeg står ikke oppi det. Ville uansett ikke godtatt at det fortsatte, men kunne kanskje sett forbi den ene gangen.

Ja det er litt sånn jeg tenker også... Hadde vært mye verre om det var med en kvinne ja... og dessuten kan jeg aldri tenke meg at det følelser inn i bildet... ikke noe annet ann at han kanskje har dårlig samvittighet overfor meg som en uskyldig part i dette.

Skrevet
Jeg vet jeg mer en gjerne ville vert med i motsatt situasjon, og de fleste jenter jeg kjenner ville definitivt hatt to menn. Her bør en heller søke muligheter enn skam.

Ja ikke sant? Vi hadde på et tidligere tidspukt snakket om å finne et annet par som vi kunne kose oss sammen med... Så da skjønner jeg ikke hvorfor han skulle gå ut på egen hånd?

Skrevet (endret)
Æsj! Hva er det som feiler slike menn som dere i innleggene over? Perverst! Grøss! Kan nesten ikke tro at det er sant. :nei:

I følge en lege jeg snakket med er det faktisk ganske vanlig at gifte menn smitter sine koner/samboere med gonorè fordi de har hatt seksuell omgang med menn.... Så det er nok mye mer vanlig enn man skulle tro.

Endret av Sunshine
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo utroskap og det første man tenker da er neppe at det høres gøy ut og at man kanskje kan være med. Kvinne eller mann, utroskap er utroskap. Hvis han ville utforske dette sammen med kjæresten sin hadde han nok sagt i fra før at tok skrittet helt ut.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ja ikke sant? Vi hadde på et tidligere tidspukt snakket om å finne et annet par som vi kunne kose oss sammen med... Så da skjønner jeg ikke hvorfor han skulle gå ut på egen hånd?

Fordi han vil ha sex med en mann men synes dette er vanskelig å snakke om?

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

huff, dette er trist lesing for meg som er midt oppi no lignende sjøl..

men du, hvordan takler "elskeren" hans dette? hvordan kan du være så sikker på at ikke han har utviklet følelser.. for alt du vet kan denne unge gutten være villt forelska i kjæresten din. du sier at kjæresten din kunne vært faren hans.. jeg håper for guds skyld at han er over den seksuelle lavalder?

Skrevet
huff, dette er trist lesing for meg som er midt oppi no lignende sjøl..

men du, hvordan takler "elskeren" hans dette? hvordan kan du være så sikker på at ikke han har utviklet følelser.. for alt du vet kan denne unge gutten være villt forelska i kjæresten din. du sier at kjæresten din kunne vært faren hans.. jeg håper for guds skyld at han er over den seksuelle lavalder?

Du også er midt oppi det samme? Kan du fortelle litt? Konfrontert han med det? Reaksjoner hos deg og han?

Elskeren hans er 22 og selv er han 42.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...