Gå til innhold

Da er cappo ogsaa forlovet!!!


cappocino

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vil bare dele denne utrolige herlige opplevelsen av aa vaere forlovet...

****sukk*** dette var herlig dere!!

Jeg visste cappomannen kom til aa fri i sommer men hadde aldri forventet meg saa foelelsesladet oeyeblikk!!!

Vi reiste paa ferie til Mexico for en uke siden. Skulle feire vaar 2 aars jubileum, og jeg hadde mistanke (visste mer eller mindre) at cappomannen skulle fri da. Men 2 aars dagen ble ikke helt som forventet.. etter en laaaaaaang reise 28 timer var vi saaaa troette at vi sov gjennom hele dagen vaar.... :o og vi som gledet oss saann til aa feire.... ja ja.....

Men det jeg ikke visste var at cappomannen hadde vaert oppe tidlig paa morgenen etter og fikset en ordentlig frokost, masse frukt og champagne. Saa jeg ble ganske overrasket naar han vekket meg forsiktig med litt sprudlevann og en liten roed hjerteformet eske....Foer jeg skjoente ordet av det graat jeg lykkelige taarer og vi var forlovet :hjerte::hjerte::hjerte:

Vanskelig aa beskrive foelelser og tanker som svirrer i hodet akkurat da men dere jenter som har blitt fridd til / er forlovet kjenner til foelelsen..

Naa kommer tiden til aa gaa med paa planleggingen.... hjelp det er bare litt underkant av 6 mnd igjen...

Gleder meg til aa komme hjem aa fortelle alle den gode nyheten og sette igang med planleggingen :D :D

Lykke til alle kommede bruder, snart er det min tur !! Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tuuusen takk for alle gratulasjonene :oops:

Gleder meg saann til aa komme hjem fra ferie og begynne planleggingen...godt de selger engelske brudeblader her( ferie i Mexico), hihi!!! ellers tror jeg hadde gaatt paa veggen....

Fortsatt god sommer til alle i KG!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...