Gå til innhold

folk i utdrikningslag som ikke kommer i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har bare noen få venner i bryllupet, og nå synes jeg det er vanskelig mtp utdrikningslaget. Hvordan er det å invitere folk i utdrikningslag som ikke er invitert i bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet

Det er helt vanlig. I alle utdrikningslagene jeg har vært, har det vært deltakere som ikke skulle i bryllupet.

Skrevet

Det er helt vanlig. Ofte så invitere man alle vennene sine i utdrikningslaget også bare de aller nærmeste vennene i bryllupet. Jeg har vært i et utdrikningslag hvor jeg ikke var invitert i bryllupet.

Gjest Forlover
Skrevet

Det er helt vanlig. En har ikke råd til at alle skal komme i bryllupet alltid, men det betyr ikke at en skal eksludere dem fra fest og moro i utrdrikningslaget.

Skrevet

Slet med samme problem selv, men etter å ha tenkt litt over saken og luftet tankene hos forskjellige mennesker, har jeg kommet fram til at det egentlig ikke er en uting.

Jeg har selv vært i utdrikningslag uten å ha blitt bedt i bryllupet, uten å bli fornærmet eller sur av den grunn. De fleste har forståelse for at for de fleste går det ikke an å be alle man vil i bryllupet. Jeg har kollegaer som jeg har det mye moro med på jobb og som gleder seg til utdrikningslaget, men som ikke har lyst til å gå i bryllupet fordi det er en familieting.

En litt perifer venninne sa at hun hadde blitt lei seg om hun ikke hadde blitt bedt i utdrikningslag selv om hun ikke skulle i bryllup og jeg tror jeg ville følt det samme.

Gjest Gjest
Skrevet

Her hvor jeg bor er det ikke vanlig. De som inviteres i utdrikkingslaget får selvsagt også komme i bryllupet. Med mindre det er ett bitte lite bryllup (eks bare familie), da blir det litt annerledes. Finnes flere tråder her inne om samme temaet hvis du bruker søkefunksjonen.

Skrevet
Her hvor jeg bor er det ikke vanlig. De som inviteres i utdrikkingslaget får selvsagt også komme i bryllupet. Med mindre det er ett bitte lite bryllup (eks bare familie), da blir det litt annerledes. Finnes flere tråder her inne om samme temaet hvis du bruker søkefunksjonen.

:Nikke:

Og i de utdrikningslagene jeg har vært i, hadde det ikke vært spesielt koselig å være dersom man ikke var invitert i bryllupet, da (naturlig nok) veldig mye av samtalene denne dagen går ut på det forestående bryllupet.

Jeg hadde takket nei til en invitasjon til utdrikningslag hvis jeg ikke var invitert i bryllupet, med mindre bryllupet var så lite og intimt at det ville gjeldre brorparten av deltakerne i utdrikningslaget.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det kommer litt an på hvor mange det gjelder. For et par år siden var jeg i et ganske stort utdrikningslag, ca 25 stykker. Vi var 2 som ikke var invitert i bryllupet, og jeg må innrømme at iallfall jeg følte meg litt utenfor, for som det blir sagt over her, kretser gjerne samtalen i hovedsak rundt det kommende bryllupet.

Synes det blir noe helt annet hvis det er flere som ikke skal i bryllupet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...