Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter angrepet på World Trade Center i NYC i 2001 har toppen av frihetsstatuen vært stengt. Men nå skal det altså bli mulig å besøke hode igjen i henhold til artikkelen http://www.usatoday.com/news/nation/2009-0...htm?csp=usat.me . Men jeg tør ikke å tenke på køen for å komme dit....eller kanskje det blir en seperat billett og tidspunkt som må kjøpes. Jeg vil uansett gjette på at det blir strenge sikkerhetstiltak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett om jeg skal dit neste gang jeg skal til New York. :ironi:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor være så frekk mot en som har kommet med nyttig informasjon om ett reisemål? Takk for fin info, Gard. Jeg skal ta med bryet med å gå opp til hodet neste gang jeg er i NY :)

Gjest Gjest
Skrevet

???

Skjerp deg :nei:

Skrevet

Vi skal til NY i sommer med tre barn og datteren på 7 ser kun frem til en ting, å ta heisen opp i hatten til damen!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Skal vurdere turen neste gang jeg er i New York. Men blir nok som Gard sier lange køer og strenge sikkerhetstiltak. Det grenset i hvert fall til det absurde sist jeg var inne i statuen. Man må i prinsippet være forberedt på å kaste de fleste klesplagg foran et publikum, for å si det slik. Neste gang blir det hel og pen t-skjorte under genseren i hvert fall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...