Gjest ensom kar Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 hei alle kvinner jeg er en OK kar på 26 år med bra utseende(har jeg hørt i hvert fall), men jeg har dessverre aldri hatt gleden av å ha noe kontakt med det motsatte kjønn, hvis jeg ser bortifra en liten hendelse jeg hadde men en serbisk kvinne på 30år, som jeg møtte i Hellas via frivillig arbeid!!!Hun var veldig pen og ble faktisk overrasket over at jeg ikke hadde noe erfaring, pgr av usteende mitt!!! Så derfor lurer jeg på åssen man skal gå frem når det gjelder å sjekke jenter på byen(og ellers), for jeg har seriøst nesten gitt opp:( Jeg finner det utrolig vanskelig å få kontakt med jenter på byen, alle virker så defensive...i tilegg til at jeg ikke er noe stor fan av kjøtt markede som skjer på byen uansett!!! Jeg ser derimot ikke på meg selv som "bitter"kar, som andre har blitt stemplet som her på forumet. Jeg har andre verdier som jeg liker å drive med og de gir meg mye i livet(natur foto og dyr), MEN det er jo fortsatt noe som mangler, siden jeg aldri får kjæreste.....jeg har ikke engang en eneste jente veninne!!!! PS. dette er ikke noe angrep på kvinner generelt, siden det sikkert finnes mange flotte snille kvinner der ute!!!!!!
Gjest 67 Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Men du har guttevenner da? Gå ut med dem og så finner du deg dame skal du se! Om du har gode manerer og normal folkeskikk da og har orden på livet, økonomien, har en bra jobb, bra utseende, god klesstil, kan å unne deg et glass i ny og ne uten å freake ut over hvor usunt der er, god/normal personlig hygiene og ikke har psykiske problemer eller er bifil eller spillavhengig, så skal det vel ikke være noe problem. Menn som bruker KG som sjekkested er iallefall ikke sjarmerende... Bedre å sjekke ut på byen!
Gjest ensom kar Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Men du har guttevenner da? Gå ut med dem og så finner du deg dame skal du se! Om du har gode manerer og normal folkeskikk da og har orden på livet, økonomien, har en bra jobb, bra utseende, god klesstil, kan å unne deg et glass i ny og ne uten å freake ut over hvor usunt der er, god/normal personlig hygiene og ikke har psykiske problemer eller er bifil eller spillavhengig, så skal det vel ikke være noe problem. Menn som bruker KG som sjekkested er iallefall ikke sjarmerende... Bedre å sjekke ut på byen! hehe, trodde du jeg la inn innlegget for å sjekke kvinner her inne?? Jeg har nok gutte kompiser og har jo gjort min innsats, men har dessverre bare dårlige erfaringer gitt:( Jeg prøver å forstå hva jeg gjør galt, men finner lissom ikke noe svar!!! Jeg har ok klesstil og føler at jeg har oppfører meg høflig!! Når det kommer til økonomi, så er det verre, siden jeg er en fattig student=)
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Du får ikke noe bra svar av kvinnene her, i hvert fall ikke noe som hjelper deg. Det de kan fortelle deg er det samme som de forteller den bittre mannen i den andre tråden. Hør her min gode mann. Jeg var kanskje som deg. Intelligent, morsom, godt likt av venner (primært andre menn), litt sær, sosialt oppegående, kjekk, normalt høy, kraftig, bra trent, bra skjeggvekst, perfekt med hår på kroppen, og ingen skavanker. Alikevell har jeg alltid vært litt sjenert, spesielt når det kommer til jenter. Jeg er ikke den mest ambisiøse fyren, og har derfor heller ikke mye penger eller ting man assosierer med status. Derfor lukes det fort bort en god del jenter som faktisk synes menn med mye ambisjoner (når det kommer til jobb, status osv) er det mest attraktive. Jeg er heller ikke en idiot med glatt hår og fremtredende sixpack, så idiot-jentene ble også luket bort. Jeg er nok heller ikke den MEST intelligente,jeg er ikke eksepsjonelt kunnskapsrik på et spesifikt område (selv om det kommer seg nå da jeg er ferdig med bachelor), og kan derfor utelukke kvinner man møter nesten utelukkende for sin intelektuelle kapasitet. Jeg har også krav om hvordan jenter skal se ut, så jeg må selvsagt også luke bort de som jeg ikke synes ser bra ut.(Skal nevnes at jeg finner veldig mange jenter attraktive og sjarmerende). Jeg har også krav til at jenter ikke skal være kulturellt retarderte. De trenger selvsagt ikke å bare se smale filmer på Cinemateket, eller høre på Ambient-jazz mellom 1997 og 1999, men jeg synes mangel på kulturell dannelse er turn-off. Så hvor mange jenter tror du man står igjen med da? Ei jente som er kulturellt dannet, ikke så intelligent at hun overskygger meg, uinteressert i sosial status og materielle ting, og ikke minst ser bra ut. Hvor lett tror du det er å finne ei sånn jente? Oddsen er ganske små, eller hva? Jeg var jomfru helt til jeg møtte denne damen. 27 år hadde jeg rukket å blitt. Og uten at jeg var helt bevisst på det, så ble jeg nok særere og særere, og redselen for å ha intimitet og sex med en jente ble større og større. Helt siden jeg var 19-20 følte jeg at jeg var unormal som ikke hadde hatt sex, og du vet helt sikkert så altfor godt hvor sterk den følelsen blir etterhvert. Man føler seg rett og slett patetisk og ynkelig, og har ingen tro på at noen kan synes det er attraktivt. Men det er utrolig hvor sterkt mennesket er. Man er alikevel positiv, og man gir ikke opp. Til slutt forstod jeg at jeg måtte forandre meg. Jeg måtte finne stolthet i den jeg var, og fokusere på hva som gjorde meg til et bra og interessant menneske. Jeg bestemte meg for at jeg var rå. Jeg så meg i speilet og tenkte at jeg var mann, og at jeg så faen så bra ut. Selvsagt hjelper det å være en kraftig kar på 100kg på 180cm med mye muskler, men fokuset lå helt klart på mine indre kvaliteter. Da jeg først møtte denne damen ble jeg ekstremt betatt. Vi studerte jus sammen. Utseendemessig var hun helt perfekt, og jeg ble helt klart forelsket. Jeg satt meg ved siden av henne, og fulgte henne hjem fra skolen. Et initativ fra min side som var unormalt vågalt. Jeg valgte å ikke følge andres råd om hva jeg skulle gjøre eller si til henne. Etter hvert utviklet det seg gradvis. Jeg holdt avstand og maste ikke, men viste at jeg var interessert. Interessert, men ikke desperat. Jeg fortsatte å fokusere på mine gode sider, og tok virkelig fram det beste i meg, ikke bare sammen med henne, men hele tiden. Vel, kanskje ikke noe poeng å skrive så mye mer, da det aldri finnes noen fasit. Men da hun viste seg å være både intelligent (på mitt nivå), morsom, og hadde bra smak, samt ikke var opptatt av sosial status, så tok jeg sjansen. Sexen ble selvsagt elendig i starten, men jeg sa aldri at jeg var jomfru. Jeg forklarte at jeg ikke hadde hatt sex på lenge, og at jeg var nervøs siden jeg likte henne så godt. Dette hadde hun selvsagt forståelse for, og etterhvert ble sexen veldig bra. Nå er vi gift og har to greie jobber En solsskinn historie med andre ord. Moralen er, hvis det var mulig for meg, så er det garantert mulig for deg også. Good luck!
Gjest 77 Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 hehe, trodde du jeg la inn innlegget for å sjekke kvinner her inne?? Jeg har nok gutte kompiser og har jo gjort min innsats, men har dessverre bare dårlige erfaringer gitt:( Jeg prøver å forstå hva jeg gjør galt, men finner lissom ikke noe svar!!! Jeg har ok klesstil og føler at jeg har oppfører meg høflig!! Når det kommer til økonomi, så er det verre, siden jeg er en fattig student=) Flott at du studerer, da har du muligheter til å møte damer gjennom studiene. Er jo mange fester og forskjellig man kan melde seg på som student og møter andre studenter.
Gjest ensom kar Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Du får ikke noe bra svar av kvinnene her, i hvert fall ikke noe som hjelper deg. Det de kan fortelle deg er det samme som de forteller den bittre mannen i den andre tråden. Hør her min gode mann. Jeg var kanskje som deg. Intelligent, morsom, godt likt av venner (primært andre menn), litt sær, sosialt oppegående, kjekk, normalt høy, kraftig, bra trent, bra skjeggvekst, perfekt med hår på kroppen, og ingen skavanker. Alikevell har jeg alltid vært litt sjenert, spesielt når det kommer til jenter. Jeg er ikke den mest ambisiøse fyren, og har derfor heller ikke mye penger eller ting man assosierer med status. Derfor lukes det fort bort en god del jenter som faktisk synes menn med mye ambisjoner (når det kommer til jobb, status osv) er det mest attraktive. Jeg er heller ikke en idiot med glatt hår og fremtredende sixpack, så idiot-jentene ble også luket bort. Jeg er nok heller ikke den MEST intelligente,jeg er ikke eksepsjonelt kunnskapsrik på et spesifikt område (selv om det kommer seg nå da jeg er ferdig med bachelor), og kan derfor utelukke kvinner man møter nesten utelukkende for sin intelektuelle kapasitet. Jeg har også krav om hvordan jenter skal se ut, så jeg må selvsagt også luke bort de som jeg ikke synes ser bra ut.(Skal nevnes at jeg finner veldig mange jenter attraktive og sjarmerende). Jeg har også krav til at jenter ikke skal være kulturellt retarderte. De trenger selvsagt ikke å bare se smale filmer på Cinemateket, eller høre på Ambient-jazz mellom 1997 og 1999, men jeg synes mangel på kulturell dannelse er turn-off. Så hvor mange jenter tror du man står igjen med da? Ei jente som er kulturellt dannet, ikke så intelligent at hun overskygger meg, uinteressert i sosial status og materielle ting, og ikke minst ser bra ut. Hvor lett tror du det er å finne ei sånn jente? Oddsen er ganske små, eller hva? Jeg var jomfru helt til jeg møtte denne damen. 27 år hadde jeg rukket å blitt. Og uten at jeg var helt bevisst på det, så ble jeg nok særere og særere, og redselen for å ha intimitet og sex med en jente ble større og større. Helt siden jeg var 19-20 følte jeg at jeg var unormal som ikke hadde hatt sex, og du vet helt sikkert så altfor godt hvor sterk den følelsen blir etterhvert. Man føler seg rett og slett patetisk og ynkelig, og har ingen tro på at noen kan synes det er attraktivt. Men det er utrolig hvor sterkt mennesket er. Man er alikevel positiv, og man gir ikke opp. Til slutt forstod jeg at jeg måtte forandre meg. Jeg måtte finne stolthet i den jeg var, og fokusere på hva som gjorde meg til et bra og interessant menneske. Jeg bestemte meg for at jeg var rå. Jeg så meg i speilet og tenkte at jeg var mann, og at jeg så faen så bra ut. Selvsagt hjelper det å være en kraftig kar på 100kg på 180cm med mye muskler, men fokuset lå helt klart på mine indre kvaliteter. Da jeg først møtte denne damen ble jeg ekstremt betatt. Vi studerte jus sammen. Utseendemessig var hun helt perfekt, og jeg ble helt klart forelsket. Jeg satt meg ved siden av henne, og fulgte henne hjem fra skolen. Et initativ fra min side som var unormalt vågalt. Jeg valgte å ikke følge andres råd om hva jeg skulle gjøre eller si til henne. Etter hvert utviklet det seg gradvis. Jeg holdt avstand og maste ikke, men viste at jeg var interessert. Interessert, men ikke desperat. Jeg fortsatte å fokusere på mine gode sider, og tok virkelig fram det beste i meg, ikke bare sammen med henne, men hele tiden. Vel, kanskje ikke noe poeng å skrive så mye mer, da det aldri finnes noen fasit. Men da hun viste seg å være både intelligent (på mitt nivå), morsom, og hadde bra smak, samt ikke var opptatt av sosial status, så tok jeg sjansen. Sexen ble selvsagt elendig i starten, men jeg sa aldri at jeg var jomfru. Jeg forklarte at jeg ikke hadde hatt sex på lenge, og at jeg var nervøs siden jeg likte henne så godt. Dette hadde hun selvsagt forståelse for, og etterhvert ble sexen veldig bra. Nå er vi gift og har to greie jobber En solsskinn historie med andre ord. Moralen er, hvis det var mulig for meg, så er det garantert mulig for deg også. Good luck! takk for bra svar mann!!! Jeg føler i hvert fall at jeg ser nogelunde bra ut, men mulig jeg bare tror det selv; her er en link fra en tidligere tråd jeg lagde på diskusjon.no, der kan du se et bilde av meg(mulig noen kvinner syntes dette er litt merkelig, og det respekterer jeg): http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1086516&st=0 Uansett, poenget mitt er at jeg ikke tror det er utseende mitt.....men er faktisk blitt litt usikker der også!?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Synes du ser bra ut. Over gjennomsnittet kjekk vil jeg si, og kroppen er vel den av den sorten aller flest kvinner faller for. Så du har egentlig ingen unskyldning for å ikke ha dame og et sexliv. Det er faktisk ikke verre enn at du spør ei dame som ser søt og hyggelig ut om hun vil ta en kaffe en dag. Selvsagt ikke ut av det blå, men det finnes vel damer som du har mulighet til å slå av en prat med? Du studerer? Join en kollokvie-gruppe, og vis frem dine gode sider der. Om du merker at noen (jenter) er vennlig innstilt mot deg, så kan du spørre om de vil ta en kaffe, enten face 2 face, eller kanskje du kan innlede en liten chat på facebook og så poppe spørsmålet..etc etc. Egentlig så er det ingen big deal. Jeg tror at sånne som oss har en tendens til å lage problemer større enn de er. Det er litt som å skulle holde fremføring. Man gruer seg noe inni helvete, men hvorfor? Ingen hater deg etterpå, uanset hvor dårlig den er. Folk har forståelse. Du tar en kaffe med ei dame, og skulle det ene føre til det andre, så liker hun deg enten veldig godt, og dere vil prøve å ha sex flere ganger uavhengig av om første gangen gikk dårlig eller bra, eller så ville hun bare ha sex fordi hun trodde du var en stud. Javel, så var du ingen stud (i senga), men hun vil da ikke spre budskapet på skolen og i nabolaget, henge deg ut på facebook, eller mobbe deg for det resten av livet? Hun vil sannsynligvis enten tenke at du var nervøs (og eventuelt ikke fikk den opp) eller at du ikke tente på henne alikevell (at det var noe galt med henne). Angående sex, så er det egentlig ikke en så stor deal. Husker ikke helt om du skrev at du hadde hatt sex, eller om du aldri hadde hatt det ( tror det var det siste?), men bare ta det som det kommer. Vær ærlig med henne (men ikke for ærlig, ikke si at du er jomfru nødvendigvis), si at du f.eks har vært i noen dårlige, elendige halv-forhold (gråhvite løgner kan hjelpe iblandt) tidligere, som medførte at du ikke har hatt dame på mange år. Si at du ikke liker one nightere, og at du derfor er litt nervøs. ( Vis skjønn selvsagt..Si det som virker naturlig å kunne si i situasjonen). Så går resten av seg selv. Skulle man mot formodning ikke få den opp pga nervøsitet, så tilby deg å sleike henne til orgasme. (Spør om det kjennes bra, slik at du vet at du er på riktig sted) Noe mer råd kan jeg egentlig ikke komme med. Husk i hvert fall at kvinner ikke er gudinner, eller noe som er untouchable.
Gjest ensom kar Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Synes du ser bra ut. Over gjennomsnittet kjekk vil jeg si, og kroppen er vel den av den sorten aller flest kvinner faller for. Så du har egentlig ingen unskyldning for å ikke ha dame og et sexliv. Det er faktisk ikke verre enn at du spør ei dame som ser søt og hyggelig ut om hun vil ta en kaffe en dag. Selvsagt ikke ut av det blå, men det finnes vel damer som du har mulighet til å slå av en prat med? Du studerer? Join en kollokvie-gruppe, og vis frem dine gode sider der. Om du merker at noen (jenter) er vennlig innstilt mot deg, så kan du spørre om de vil ta en kaffe, enten face 2 face, eller kanskje du kan innlede en liten chat på facebook og så poppe spørsmålet..etc etc. Egentlig så er det ingen big deal. Jeg tror at sånne som oss har en tendens til å lage problemer større enn de er. Det er litt som å skulle holde fremføring. Man gruer seg noe inni helvete, men hvorfor? Ingen hater deg etterpå, uanset hvor dårlig den er. Folk har forståelse. Du tar en kaffe med ei dame, og skulle det ene føre til det andre, så liker hun deg enten veldig godt, og dere vil prøve å ha sex flere ganger uavhengig av om første gangen gikk dårlig eller bra, eller så ville hun bare ha sex fordi hun trodde du var en stud. Javel, så var du ingen stud (i senga), men hun vil da ikke spre budskapet på skolen og i nabolaget, henge deg ut på facebook, eller mobbe deg for det resten av livet? Hun vil sannsynligvis enten tenke at du var nervøs (og eventuelt ikke fikk den opp) eller at du ikke tente på henne alikevell (at det var noe galt med henne). Angående sex, så er det egentlig ikke en så stor deal. Husker ikke helt om du skrev at du hadde hatt sex, eller om du aldri hadde hatt det ( tror det var det siste?), men bare ta det som det kommer. Vær ærlig med henne (men ikke for ærlig, ikke si at du er jomfru nødvendigvis), si at du f.eks har vært i noen dårlige, elendige halv-forhold (gråhvite løgner kan hjelpe iblandt) tidligere, som medførte at du ikke har hatt dame på mange år. Si at du ikke liker one nightere, og at du derfor er litt nervøs. ( Vis skjønn selvsagt..Si det som virker naturlig å kunne si i situasjonen). Så går resten av seg selv. Skulle man mot formodning ikke få den opp pga nervøsitet, så tilby deg å sleike henne til orgasme. (Spør om det kjennes bra, slik at du vet at du er på riktig sted) Noe mer råd kan jeg egentlig ikke komme med. Husk i hvert fall at kvinner ikke er gudinner, eller noe som er untouchable. takk for svar, men jeg har hatt sex engang...men det var derimot en katastrofe, ble egentlig litt skuffa:( Jeg var ikke særlig nervøs, men det var bare ikke noe friksjon(bruke kondom), i tillegg til at jeg tenkte mer på selve akten en å nyte det!!
Gjest Minniemus Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Hei! Det gleder meg at en mann som deg ikke liker kjøttmarkedet på byen, for der er det (stort sett) bare playerne som har sin storhetstid. Jeg er selv jente og må ærlig innrømme at å bli sjekket på byen er ikke noe spesielt. Jeg er heller ikke en one-night-type, så det kan ha noe med det å gjøre... Dessuten tror jeg det er vanskelig å finne THE ONE ute på byen, selv om dette er tilfellet for noen. Jeg er nettopp blitt singel da, men jeg møtte min eks gjennom skolen. Vi gikk i samme klasse. Tror det er mer forum som det som er aktuelt for deg. Har ikke kompisene dine jentevenner du ikke har truffet før? Be inn til feks grillfest å få venner til å ta med venner. Jeg har erfart at det ofte er gjennom venner man treffer nye, og kanskje potensielle partnere. Dette med sex, det kommer seg etter hvert
Gjest brutal_mann Skrevet 9. mai 2009 #11 Skrevet 9. mai 2009 Skaff deg en utdannelse og en jobb som gir deg en god inntekt. skaff deg en bolig og innred denne smakfullt. Begynn å ta kvinnre med hjem. før du vet ordet av det er du gift og skifter bleier midt på natta. Penger og "rede" er de viktigste faktorene for å få seg en kvinne.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. mai 2009 #12 Skrevet 9. mai 2009 Ikke ta deg selv høytidlig. Gå på nettet, gå på ridekurs, gå på hva som helst annet enn byen. Ikke tenk sex, tenk vennskap. Ikke tenk på kvinner, tenk på å få andre mannlige bekjentskaper utenom om på nett, der må du bare få deg så mange kvinnlige venner som overhode mulig sånn at du kan lære deg å kommunisere og å bli trygg, dette er enklere å gjøre på nettet enn på et utested. Og du må drite i hvordan de ser ut og hva de liker, intressene trenger ikke være like så lenge de er hygglige og du trives med å snakke med dem, du trenger bare å få noen kvinnlige venner. Når det etterhvert blir en endring så kanskje du kan sjekke på nettet og, møte venniner fra nettet på vennskaplig kaffe for.eks, gå en tur i parken, gjøre noe hverdagslig og ikke noe ekstravagant. Ta en tur på IKEA for den saks skyld. Kanskje leder vennskapet til mer enn vennskap, og forhåpentligvis så lærer du mer og mer å se på jenter på en annen måte en det du gjør nå. Du må rett og slett bare lære deg å omgåes og snakke med jenter tror jeg. Jeg tror du må lære å se på jenter som noe annet enn potensielle ONS eller partnere hele tiden. Du har mye å tjene på å gå på nett, og få venniner der eller fra kurs eller hva som helst og heller ha det morsomt og koslig i hverdagen uten å gjøre noe stort ut av det enn noe annet. Statusjag og alt dette kan du bare legge fra deg. Så lenge du trives med det du gjør, og hun trives med det hun gjør og dere begge er fornøyde med deres yrker og personlige utvikling så er det ingen grunn til å tro at status og penger trekker til seg noe annet enn feil type kvinner.
Gjest brutal_mann Skrevet 9. mai 2009 #13 Skrevet 9. mai 2009 Statusjag og alt dette kan du bare legge fra deg. Så lenge du trives med det du gjør, og hun trives med det hun gjør og dere begge er fornøyde med deres yrker og personlige utvikling så er det ingen grunn til å tro at status og penger trekker til seg noe annet enn feil type kvinner. Bo i samme leilighet som du alltid har gjort siden du flyttet hjemmefra. Bare fortsett å lei den leilighten du, så skal vi se hvor mange kvinnre som gidder å være med deg hjem mer enn én gang. Penger og "rede" er et must! Uten vil du aldri få annet enn ONS og kvinner hvrken utseende eller hjerne. Ellers så har du mye rett. Se på kvinner som kompiser og ikke legg for mye i det.
Gjest Gjest_Leona_* Skrevet 9. mai 2009 #14 Skrevet 9. mai 2009 Hei Nå har jeg lest litt inne på den andre diskusjon siden. Kan det være at du setter for høye krav til damene? Hva er det du er ute etter? Kan det være at det er her problemet ligger? Ble så nysjerrig på dette her. Du ser jo ganske bra ut. Kan det vre holdningene dine?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. mai 2009 #15 Skrevet 9. mai 2009 Bo i samme leilighet som du alltid har gjort siden du flyttet hjemmefra. Bare fortsett å lei den leilighten du, så skal vi se hvor mange kvinnre som gidder å være med deg hjem mer enn én gang. Penger og "rede" er et must! Uten vil du aldri få annet enn ONS og kvinner hvrken utseende eller hjerne. Ellers så har du mye rett. Se på kvinner som kompiser og ikke legg for mye i det. Kjære deg bare fordi du er en trist og rar liten mann som ser ut til å mangle følelser ovenfor det andre kjønn betyr det ikke at andre trenger å være det. Rådene du gir viser klart å tydlig at du er veldig umoden og ikke i stand til å se på kvinner som mennesker akkurat som deg selv. Du har funnet deg en formula som kanskje kan tiltrekke en type kvinne, en type som jeg selv alvorlig talt finner uattraktiv (statushungrige som bare går etter utsende og lommebok). Jeg har mange venner som er som deg. De er så opptatt av sin egen status for fortrefflighet at de klarer aldri å overleve i et forhold, de har alltid funnet feil dame, og de og dama setter alltid seg selv først. Begge to finner gang på gang ut at de er seg selv nok, men det er jo unntaket, for de fleste klarer bare å plukke opp damer på byen for ONS, ellers er de ensome og lurer på hva de gjør galt samtidig som de sier: "Jeg har jo stor leilighet, god lønn, trener og har flott kropp, hva gjør jeg galt?". Sier de til tjukkasen, som leier og ikke har nåla i veggen men som alltid har klart å få seg dame, og flotte damer og(noe alle sier), og fortsatt har ei flott kvinne som ingen kan måle seg med både i utsende og personlighet. Misunnligheten og bitterheten lyser fra kompiser. Det er egentlig helt forferdlig å se på. De klarer ikke å behandle jenter som mennesker og likeverdige på grunn av det. De klarer kun å få med seg damer som i fylla og i kåthetens øyeblikk vil ha dem, men så kommer hele deres "perfekte" bilde av dem selv frem og dama er ute av døra før du vet ordet av det.
Gjest mann@99 Skrevet 9. mai 2009 #16 Skrevet 9. mai 2009 Nå betyr utseende strengt tatt ingenting. Det er plenty stygge mannfolk uti verden med fine damer. Det er vel heller hva som rører seg inni nøtta og hvor flink en er til å sjarmere/snakke med damer som teller. Det er plenty menn/damer som ikke har peiling i hele tatt og de virker rett og slett nerdete/innesluttet og generelt rare ved første øyekast. Når en blir kjent med dem så er dem som alle andre (selv om det er noen unntak som er helt håpløse) Jeg tror det er bedre å jobbe med selvtillit/selvbilde og konversasjonsteknikk. Det å snakke med noen ukjente er umulig for enkelte og at damene virker relativt "stive" og avvisende til å begynne med er en skikkelig selvtillit knekker. Nei, det er mye bedre å drite i alt og bare hoppe uti det. Etter en har fukket opp endel til å begynne med så lærer en av det og så går det bedre neste gang. Shit happens og kunsten er å ikke la det gå inn på en. Kjør en blid og utadvent stil. dont worry,be happy og ta tilbakeslagene for det de er. Å ligge å tenke på hva som gikk galt hjelper ihvertfall ikke. Personlig så har jeg selv alle deres erfaringer med hvor vanskelig og håpløst det er å bli kjent med damer. Erfaringen var tunglært og jeg kom til et punkt hvor jeg bare ga faen i å prøve å tekke damene. Etter det løsnet det og etter noen år med diverse forhold fant jeg endelig dama med stor D. Bare kjør på gutta boys og ikke la tilbakeslagene påvirke dere!
Jade Skrevet 9. mai 2009 #17 Skrevet 9. mai 2009 Lag deg profil på sånn sjekkenettsted. Legg ut det bildet, så får du sikkert masse henvendelser. Har du personlighet som matcher utseendet, så går det nok bra skal du se
Gjest Hilde K S Skrevet 9. mai 2009 #18 Skrevet 9. mai 2009 Egentlig skjønner jeg godt at du spør. "Alle" finner seg jo noen. De stygge, teite, dumme, feite, de uten ok personlig hygiene, menn med skjegg, menn med hår på pondusen, menn med penger, menn uten penger, sjenerte menn, menn med liten pikk, menn med diiiger pikk, menn med hår på ryggen, menn uten hår på hodet, menn med psykopatiske trekk, tøffelhelter, menn med grått hår, menn med blondt hår (dette stiller jeg spørsmål ved, altså), menn med rødt hår, menn med muskler, menn med sener (det heter det når menn ikke har muskler, eller var det senesterke, kanskje?), til og menn MED koner finner seg noen. Så ja. Jeg skjønner godt at du spør.
Cuckold Skrevet 9. mai 2009 #19 Skrevet 9. mai 2009 Hvis du ikke liker sjekkemarkedet er det antagelig mulig å se på deg at du er ukomfortabel når du er ute på byen. Det som drar damer er trygghet og selvtillit, du må vite med deg selv at du kan sjekke opp de mest attraktive damene og de vil merke det på deg. Jenter er ofte enda mer kresne enn oss gutter, jenter over hele den berømmelige 1 til 10-skalaen går etter guttene helt i toppskiktet - i hvert fall når de er ute på byen. Nå har du et utseende som ikke skulle skremme noen, derfor er det personligheten det kommer an på. En pen jente kan velge og vrake, men for gutter er det avgjørende å ha en trygg og tiltalende væremåte og fremferd. Det er et handikap at du så langt ikke har erfaring som underbygger den selvtilliten som er alfa omega. Men det er likevel ingen grunn til å gi opp. Pass på at du ikke fremstår som desperat. Men vær heller ikke så tilbakeholdende at du ikke fremstår som skikkelig mann: Kvinner vet at menn har lyst på sex, og en mann som ikke greier å frem dette på en noenlunde sjarmerende måte har på et vis seg selv å takke for at det ikke blir noe på ham. Det er inngangsbilletten jentene krever. Vær deg selv, vær trygg, ikke unnskyld deg for at du har lyst på en jente. Så går det nok bra. Som man sier i Sverige: Redd mann sover sjelden i pen pikes seng.
Caramela Skrevet 9. mai 2009 #20 Skrevet 9. mai 2009 Vil du ha kjæreste sjekker du ikke på byen. Du må ut på andre markeder, enten bli med på noe du interesserer deg for, eller prøve internett. På byen blir de fleste gutter kun sett på som sultne kjøtere, ikke potensielle kjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå