Gjest katteeier Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har verdens nydeligste pus. han er innepus og avhengig av oss. Han er stoooorkjælen og liker bare å kose og kose og kose.... Men han kjeder seg litt og vil egentlig ha noen å leke litt med oftere. Nå går jeg ut i full jobb igjen og da blir pus mange timene alene om dagen og jeg vet at dette setter han ikke pris på. Tenker litt på å skaffe han en venn. En han kan leke litt med og få ut energien sin med. MEN jeg er litt redd for følgene av dette. Hva må jeg tenke på? Tror du jeg mister den lille kjælegrisen jeg har idag, dersom han får en ny pusevenn? Vil han forandre seg veldig? Veier veldig for og imot.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg tror ikke han vil forandre seg så mye. Jeg har solgt mange katter til folk som bare har en katt fra før av og det har alltid gått knirkefritt. Vi får koselige historier fra nye eiere om at den ''gamle'' katten adopterer den nye og blir bestevenner på katters vis. Jeg tror katten din vil sette pris på en å leke med når menneskene hans ikke er hjemme.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Om jeg har forstått deg rett så er den en hankatt dere har ? Kanskje han ville sette pris på å få en "selskapsdame" ? En liten frøken. Min ene hankatt adopterte bokstavelig talt den lille frøknen da hun ble levert på døren i en alder av 7 uker (bare en bitteliten morløs kattunge med blå øyne ). "Adoptiv far" lekte med henne (veldig forsiktig i begynnelsen), lot henne spise først, koste med henne og var veldig adoptivpappa De er perlevenner, og det vennskapet er til begges store glede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå