Gå til innhold

Knappehullsblomster....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal ha det i et bryllup..??

Diskuterte litt med min kjære i går, og han mener det er bare han og forloveren som skal ha.

Har bestillt til vår sønn på fem også nå..

Jeg trodde at det var vanlig at min far som skal føre meg opp kirkegulvet også skulle ha..

Noen som vet hva som er vanlig.?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss regner jeg med (det er ikke jeg som bestilte icon_wink.gif ) at min far også skal ha. Dette ganske riktig forde han følger meg opp. Hadde han ikke gjort det hadde det ikke vært så selvfølgelig.

Tror det er veldig opp til hver og en. Noen ønsker at kun brudgom og forlover har og noen velger å la begge fedrene få i tillegg.

En ting er imidlertid sikkert, hvis noen skal ha bunad skal de ikke ha knapphullsblomst.

Gjør som du føler, men jeg ville ha bestilt 3 stykker (brudgom, forlover, og "min" far)

12

Skrevet

Jeg vet heller ikke hva som er vanlig, men jeg snakka litt med hun som skal lage brudebuketten om det. Hun sa at det er normalt at også den som skal føre deg opp kirkegulvet har knappehullsblomster. I mitt tilfelle er dette pappan min. I tillegg skal min tilkommende selvsagt ha, og hans forlover. Da er det bare min tilkommende svigerfar som IKKE har, så derfor har vi tenkt "å dekorere han også" (hvis han ikke har tenkt ut noe annet da!!-men han er jo MANN, så det har han nok ikke icon_smile.gif )

Skrevet

I vårt bryllup skal brudgom ha bunad, og da passer det som du sier ikke med knappehullsblomst. Men hva gjør vi med forlover da? Har tenkt på å leie bunad til han også, men dersom det ikke blir noe av, skal han da ha knappehullsblomst, eller blir det dumt?12

Skrevet

Hos oss skal brudgom, hans forlover, brudesvennen og hans far ha knapphullsblomst. Min mor og min forlover bärer corsage, enten på håndleddet, eller på brystet.

Angelina

Skrevet

Da jeg bestilte blomster fikk jeg beskjed om at det var valgfritt, men tradisjontro er det brudgom, forlover og brudens far.

Jeg har defor bestilt tre.

Skrevet

Hos oss skal disse ha: brudgom, hans forlover, min far, brudgoms far og brudesvenn.

K

Skrevet

De som skal ha brystbukett hos oss er:

Brudens far

Brudgommens far

Brudgommen

Brudgommens forlover

og

brudesvennen...

Skrevet

Min kommende mann vil ikke ha knappehulsblomst, så da bli det nok ingen som skal ha det (tror ikke forlover kommer til å insistere...).

Jeg lurer veldig på brudebuketten min også, jeg kommer ikke helt til å hvite hvordan jeg skal holde den. Litt kunstig å holde en 'kvast' med blomster foran seg, synes jeg...

I allefall kommer den til å være veldig enkel.

12

Skrevet

Lille my...

Hva med å bære 3 store calaer som ligger pent opp langs armen?

NYDLIG spør du meg, hvis du ikke liker den kvasten?!? *ler*

icon_smile.gif

Skrevet

Hos oss er det:

brudgom

hans forlover

brudens far

brudgommmes far

Skrevet

I vårt bryllup er det min bror som skal føre meg opp kirkegulvet.

Synes dere han burde ha knappehullsblomst??

Ellers tror jeg det blir min tilkommende, hans forlover og brudgommens far som skal ha blomst.

Skrevet

Jeg synes den som fører opp bruden skal ha knappehullsblomster. Den skal jo matche brudebuketten. Hos oss skal min kjære, hans forlover, pappa (fører meg opp)og faren til min kjære ha knappehullsblomst. 12

Skrevet

Vi bestilte brudebukett og knappehullsblomster for en uke siden. Buketten min skal være enkel med 5 hvite calla og litt grønt.

Til mennene bestilte vi knapphulsblomst bestående av en hvit mini calla og et grønt blad.

Hos oss er det tre som skal ha knapphullsblomst; min kjære, hans forlover og faren min. icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...