mikamedfela Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei! Var ikke heelt sikker på hvor denne tråden skulle, men tenkte at her kunne være greit? Husker å ha lest en artikkel om øvelse man kan gjøre for å rette opp ryggen, noe med vekter og måte og stå på eller slikt. Tenkte at "dette skal jeg prøve!", men nå får jeg altså ikke gjort det, fordi jeg ikke finner igjen artikkelen. Tror den var her på kvinneguiden, men KAN ha vært på woman.no eller lignende side... føler meg dum som må spørre, har prøvd å lete, men finner ingenting. Såå, lurte altså på om noen kunne hatt noen ide om hvilken artikkel jeg snakker om, og hvor denne kan finnes? Tusen takk for hjelp! :D Endret 9. mai 2009 av mikamedfela
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Litt lite informasjon du kommer med da. Handlet artikkelen bare om å "rette opp ryggen"? For styrketrening for rygg må det finnes en million artikler om. Er det lenge siden du så artikkelen? Var det noen bilder eller lignende du la merke til, som kan gjøre det lettere for oss å finne frem til rett artikkel? Og Woman.no og lignende sider sier kanskje deg noe, men ikke oss ande, vi vet ikke hvilke sider du surfer på. Ellers hjelper jeg deg gjerne altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå