Gå til innhold

Min tanketømmeboks

Aurela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Aurela!

Stikker innom bare for å støtte deg litt på en fredagskveld. En ting er sikkert:

FOLLOW YOUR DREAM!

...selv om den innebærer en atskillelse fra din kjære. Livet er ikke slutt for det, du gjør bare ditt eget liv rikere!

Jeg er så gammel at mine egne barn er eldre enn deg og ute av redet forlengst. Og en gang i verden tok jeg det samme skrittet som du har gjort, selv om det ikke førte meg til utlandet. Jeg har aldri angret på at jeg prioriterte det JEG hadde lyst til. Må beklageligvis berette at kjæresten forsvant. Men han jeg fikk i stedet har jeg ennå, og det var 1000 ganger bedre! :jepp:

En stor klem til deg i et fremmed land :hug:

STÅ PÅ! LIVET ER SPENNENDE OG FLOTT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurela! Har dere virkelig holdt ut TRE års atskillelse? Imponert!! :jepp:

Kjæresten min slo opp etter to år da jeg skulle flytte for å gå på skole, men jeg tror det var like mye fordi han var utrolig sjalu for at jeg kom inn på det jeg søkte og det gjorde ikke han. Vi prøvde igjen et halvår senere, og hadde et annenhver-helg-forhold i fire måneder. Da var det JEG som slo opp, for sjalusien kom så klart opp i dagen. Han tålte ikke at jeg lærte om ting han ikke visste det dugg om, så jeg fikk aldri nevne det jeg drev med til daglig. Tufs. Godt jeg ble kvitt han! :)

Klart det er hyggelig å komme hjem igjen, det er jo her du hører til. Men samtidig er det utrolig lærerikt å studere og leve i et annet land, så hvis du har valget er det et utrolig luksusproblem!

Mugg og maur og stankelben! Uæææææ! :sjokk: Finn deg et annet sted!!!

Søndagsklem! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg var litt rask med å hoppe på konklusjonen om at dere har vært sammen tre år - ser nå at tickeren er innstilt på tre år, ikke starter på tre :fnise:

Hvis du er så redd for insekter bør du seriøst IKKE bo i den leiligheten. Du kommer til å gå på veggen!!! :jepp:

Vet du hva, ofte er det de som spiser mest og er kjempeopptatt av mat som er de slankeste, for de har høyest forbrenning. Eller noe sånt. Noe er det med dem, i hvert fall. Man kan ikke arve en fet kropp, men jeg tror man arver anlegg for å legge lett på seg. Kabohydratoverfølsomhet?

Jeg ble sulten av hele matregla di, enda jeg nettopp har spist en stor porsjon kyllingsalat til lunch! Begynner å tenke på middagen...... :spise:

Holder på å tørke ut, for det er forferdelig varmt og hvis jeg tar ned persiennene kan ikke vinduene stå åpne. En nydelig soldag, men ikke så forlokkende å være på jobb, da. (Jeg bor på Østlandet, Buskerud) Sitter og grubler på om du er i et land veldig langt unna...?

Hva studerer du, forresten? Gi et lite hint...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei på deg! Har vært opptatt med jobb, hage, sosiale eventer og diverse, men nå var jeg innom og la igjen et livstegn. Håper det er bra med deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...