Lyra Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg vet at Visa og Mastercard har gavekort, disse kan man bare handle med, ikke ta ut penger med. Finnes det noen pengegavekort man kan ta ut penger med? Syns også det er så mange butikker som krever bankaxept på terminalene sine også, så jeg er redd visa og mastercard gir begrensede muligheter til å bruke pengene. Så er det noen som vet om det finnes andre alternativer?
LukaFrost Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Du skal gi noen gavekort eller ønsker du deg/har fått gavekort med penger?
Lyra Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2009 Jeg vil gi bort gavekort med penger. Kan jo gi cash, men skal også gi kortholder, så da passer det bedre med kort syns jeg
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Jeg vil gi bort gavekort med penger. Kan jo gi cash, men skal også gi kortholder, så da passer det bedre med kort syns jeg Hvis du ikke får et annet tips om cashgavekort - hva med å gi et gavekort på for eksempel her - det er et kort som kan brukes mange ganger i alle butikkene i mange forskjellige kjøpesentere i landet. Det passer i kortholderen og
Lyra Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 Hvis du ikke får et annet tips om cashgavekort - hva med å gi et gavekort på for eksempel her - det er et kort som kan brukes mange ganger i alle butikkene i mange forskjellige kjøpesentere i landet. Det passer i kortholderen og Takk for tips, men det kan ikke brukes der mottageren bor... Dessuten vil jeg helst gi et kort som kan brukes til å ta ut kontanter siden mottager sikkert får flere pengegaver og sikkert vil slå dem sammen til noe. Kan man ta ut pengene i butikk dersom man har visa eller mastercard gavekort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå