Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest emmeline
Skrevet (endret)

Jeg husker at vi hadde en musikkanal for en del år tilbake (5-6 år?), men husker ikke hva den het. Noen som kan hjelpe meg? Jeg er ganske sikker på at den var norsk. De spilte masse forkjellig musikk, og hadde blant annet egne programmer for rap og rock. Det var før The Voice.

Endret av emmeline
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan komme litt an på hvor du bor/bodde, for det har ikke vært så mange forskjellige riksdekkende bortsett fra Nrk-rekka, P4 og Kanal24. Voice hører vel egentlig bare til Oslo?

Tenkte først på Radio Tango fra Oslo jeg da, selv om det ikke passa helt inn med Rap-delen.

Her er i allefall de som finnes i Norge pr. i dag (tror iallefall denne lista skal stemme). En del av dem forsvant jo en stund med konsesjons-trøbbelet som var, heldigvis fikk mange fornyet den alikevel! :jepp:

Gjest emmeline
Skrevet

Takk for svar :) men jeg glemte jo helt å si at jeg mener tv-kanal!

Skrevet

vh1 kanalen.. den husker jeg gikk litt på vanlig tv før den ble borte igjen!

Gjest emmeline
Skrevet

Kom til slutt på det: Ztv!

Skrevet
Kom til slutt på det: Ztv!

Jeg husker at jeg leste denne tråden når den kom men jeg klarte ikke å komme på hva kanalen het for noe. Irritert meg litt men der sa du det. Ztv var det.

Skrevet

Ahh, TV ja! :)

Bra du huska det til slutt! :)

ZTV ble jo nedlagt og "flytta over" til Viasat4 i 2007, så de fleste programmene fulgte etter over dit! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...