Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Den var nyyydelig Noen som vet hvor man kan få tak i den?
AnetteB Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Hun sa det faktisk i programmet, men jeg husker jo ikke hva som ble sagt.... Se episoden på nytt og se om dere får tak i det..
Rosalie Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 les Pias blogg under norske talenter siden. Når du kommer til bloggen gå ned til årets sommerlåt el noe ligende. Der er det lenke.
MammaTil1 Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Akkurat det lurte jeg også på...hadde passet perfekt i et bryllup vi skal i;)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 les Pias blogg under norske talenter siden. Når du kommer til bloggen gå ned til årets sommerlåt el noe ligende. Der er det lenke. i innlegget til Pia hvor hun lenker, er vil til en kjole hun hadde på seg for et par uker siden? Ikke den hun hadde på seg i går?
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 i innlegget til Pia hvor hun lenker, er vil til en kjole hun hadde på seg for et par uker siden? Ikke den hun hadde på seg i går? Ja var det jeg også merket..Håper hun kommer med nytt blogginnlegg på hvor denne kjolen kom i fra. Jeg også tenkte at den hadde vært perfekt å hatt på seg i et bryllup..hehe
Ephemera Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Som det også står i bloggen til Pia, er kjolen fra Cecilie Melli og koster kr. 5.000. http://www.ceciliemelli.com/nettbutikk.php...ype=1&p=725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå