Brud84 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hei, i morgen skal jeg ut å handle kjole til den ene brudepiken min på 23 år... Har noen tips til hvor i Oslo sentrum, i området stortinget/jerbanetorget man får tak i selskapskjoler?? Skal også ha en kjole selv, til bryllup til en annen venninde... Tips??
Cæmis Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 brudekjolen.no tror jeg ligger rett ovenfor burgerking ved Stortinget T-bane stasjon der, inngang på venstre side om du står med ansiktet mot burgerking. unik brudestudio lå like ved, men de flyttet...usikker på hvor. Har også hørt at det skal ligge noen brudesalonger ved østbanehallen der, man aldri sett det selv.
Cammiebella Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Litt sent nå, kanskje, men skriver ned noe likevel i tilfelle det er andre som lurer på det samme: Agape, de kan lage kjolene i mange forskjellige farger. Nå har jeg glemt navnet, men butikken som ligger i Slottspassajen ovenfor Steen & Strøm (den siden hvor hovedinngangen er) er et alternativ. Den ser litt kjerringaktig ut utenfra, men masse fint der. Lychi (?) i Akersgaten, ligger rett ved Decorium. Her har de masse selskapskjoler. Karen Millen på Paleet har masse fint. Litt lenger unna, men Coast har også bra utvalg, det ligger en butikk rett ved Klingenberg kino.
Brud84 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2009 Tusen takk for svarene! Vi endte opp på Lychi i Akersgata og fant hver vår suuper fine kjole. Topp service og greie priser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå