Gå til innhold

Enorme dildoer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er ikke så veldig sunt at det gjør noe. Det er jo opptil enhver selv, men det er ikke å anbefale. Det blir som en gutt som tilvenner seg å onanere hardt, og som plutselig får problemer med å komme når han er inne i ei jente, fordi en hånd kan legge hardere trykk på penis enn det musklene hennes klarer.

Går man fra en termos til en normal pikk, så vil man definitivt kjenne forskjellen... og det vil mannen også....

Videoannonse
Annonse
Gjest håpesen
Skrevet
Hei, jeg er en jente på 25 år. Har drivet mye med dildoer, og etterhvert som jeg har blitt videre har størrelsen også økt. I det siste har jeg blitt nødt til å gå over til vinflasker etc for å få den sprengefølelsen jeg elsker.. Men, til det jeg lurer på. Er det noen nettsteder/butikker i norge som selger enorme dildoer? Da mener jeg større enn f.eks denne "amerikansk dildo utfordring", og "man-o-war". Jeg trenger minst 8 cm i diameter og oppover.

Mvh

Jente 25, Drammen

Tenner du også på menn som ikke er like velutrustet ? Eller har du en greie for store ting generellt sett?

Gjest Womenwomen
Skrevet
Tenner du også på menn som ikke er like velutrustet ? Eller har du en greie for store ting generellt sett?

Jeg nekter å tro at det er selve dildo bruken hennes - som har gjordt henne så stor og romslig nedentil ....! - at hun nå har fetisj for mega digre ting ...

Akkurat som at man blir ikke videre eller større av å ha samleie ofte .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...