Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hei, jeg er en jente på 25 år. Har drivet mye med dildoer, og etterhvert som jeg har blitt videre har størrelsen også økt. I det siste har jeg blitt nødt til å gå over til vinflasker etc for å få den sprengefølelsen jeg elsker.. Men, til det jeg lurer på. Er det noen nettsteder/butikker i norge som selger enorme dildoer? Da mener jeg større enn f.eks denne "amerikansk dildo utfordring", og "man-o-war". Jeg trenger minst 8 cm i diameter og oppover. Mvh Jente 25, Drammen
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 http://www.extremerestraints.com/dildos-an...-dong_1909.html Kanskje?
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 http://www.extremerestraints.com/dildos-an...-dong_1909.html Kanskje? takk ! der var det mye bra. Men hvordan er det med frakt osv? og ikke minst, håper pakken kommer i en anonym eske og en avsender som ikke er skrivd opp som "extreme reistrants" hehe
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 hehe, hvorfor gjør du dette? Du vil jo ALDRI kunne bli tilfredsstilt av en mann!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 takk ! der var det mye bra. Men hvordan er det med frakt osv? og ikke minst, håper pakken kommer i en anonym eske og en avsender som ikke er skrivd opp som "extreme reistrants" hehe Aner ikke. Bare tok en runde på google Pleier stå info om slikt på siden, let litt og se. Finner du ikke noe, mail de
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 hehe, hvorfor gjør du dette? Du vil jo ALDRI kunne bli tilfredsstilt av en mann! det er ikke helt sant men.. skjeden trekker seg jo sammen igjen men har alltid elsket å sprenge grensene og se store ting forsvinne opp i meg, hihi..
Antoinette Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Å nei du, skjeden trekker seg ikke alltid sammen igjen. Du er jo bare 25 år, hvorfor vil du ødelegge deg selv på den måten?
Cuckold Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 det er ikke helt sant men.. skjeden trekker seg jo sammen igjen men har alltid elsket å sprenge grensene og se store ting forsvinne opp i meg, hihi.. Skjønner deg godt jeg. Synes det er veldig spennende å se på. Send meg en melding hvis du vil...
Antoinette Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Skjønner deg godt jeg. Synes det er veldig spennende å se på. Send meg en melding hvis du vil... Klapp igjen!
Gjest Sandbekken Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Klapp igjen! Ts, hvis du finner ut av det med sending og slikt så hadde jeg blitt glad om du skrev det her (må si den siden hadde myyye spennende!) Endret 8. mai 2009 av Sandbekken
billcat Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Go for it girl! 8 cm og oppover er imponerende. Respect. Har sett de har hatt noen greier som burde være en utfordring for selv de mest garvete på Duo-shop her i Oslo. Vet ikke om de har noen web-shop ellerno i farta. Ellers er vel dildoer og leketøy for homser det du ser etter, de er gjerne en del spenstigere enn det beregnet for kvinner. Let blant slike sider.
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Go for it girl! 8 cm og oppover er imponerende. Respect. Har sett de har hatt noen greier som burde være en utfordring for selv de mest garvete på Duo-shop her i Oslo. Vet ikke om de har noen web-shop ellerno i farta. Ellers er vel dildoer og leketøy for homser det du ser etter, de er gjerne en del spenstigere enn det beregnet for kvinner. Let blant slike sider. takk : ) Homser er mer spenstige? de har jo bare rumpa og putte ting inn i, og den mye trangere enn skjeden våres.. Er vel svært få gutter som får ting over 8 cm i diameter inn i rumpa si vel?
Cuckold Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 takk : ) Homser er mer spenstige? de har jo bare rumpa og putte ting inn i, og den mye trangere enn skjeden våres.. Er vel svært få gutter som får ting over 8 cm i diameter inn i rumpa si vel? Hehe, nei, der har du noe å lære. Hvis du ser hva slags buttplugs homsene leker seg med ...
Gjest Gjest_Henny_* Skrevet 10. mai 2009 #14 Skrevet 10. mai 2009 http://www.extremerestraints.com/dildos-an...-dong_1909.html Kanskje? Howsa! Den der har jeg lyst til å prøve. Det kan være en utfordring å finne store nok dildoer.
billcat Skrevet 10. mai 2009 #15 Skrevet 10. mai 2009 (endret) takk : ) Homser er mer spenstige? de har jo bare rumpa og putte ting inn i, og den mye trangere enn skjeden våres.. Er vel svært få gutter som får ting over 8 cm i diameter inn i rumpa si vel? Homser er ekstremt mye mer spenstige, og ja det er rumpa de putter ting inn i... For de hardeste karene vil vel 8 cm knapt være oppvarming. Mesteparten av de ekstremdildoene man ser er nok primært myntet på homsemarkedet. Endret 10. mai 2009 av billcat
Gjest Gjest_nina_* Skrevet 10. mai 2009 #16 Skrevet 10. mai 2009 jaja, får håpe de ikke ødelegger ringen sin da.. Hvis den ryker så er det ikke så kult i dagligdagen..
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 takk : ) Homser er mer spenstige? de har jo bare rumpa og putte ting inn i, og den mye trangere enn skjeden våres.. Er vel svært få gutter som får ting over 8 cm i diameter inn i rumpa si vel? Hva vet du om det? Sett det? :gjeiper:
Gjest LonelyAngel Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Skjønner deg godt jeg. Synes det er veldig spennende å se på. Send meg en melding hvis du vil... Har ikke du dame da?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 kom gjerne med flere alternativer - fint om de er nordiske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå