storesøs Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Var nettopp på Rimi å kjøpte Hamburgerrygg til pålegg. Sjekka ikke holdbarhetsdatoen mens jeg var der, men når jeg kom hjem så oppdager jeg at den går ut idag! Ville bare minne alle andre på å sjekke holdbarhetsdatoen på varene før man kjøper noe. Burde vel sjekka datoen før jeg kjøpte den, men glemte det. Sånt irriterer meg, selv om det ikke koster mye å kjøpe ny.
Pingting Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Sånt er irriterende ja! Du har vel strengt tatt ikke krav på det, men om de som jobber der har hodet på rett plass lar de deg bytte. Jeg vet vi gjorde ofte på den Rimien hvor jeg jobbet ihvertfall
storesøs Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Sånt er irriterende ja! Du har vel strengt tatt ikke krav på det, men om de som jobber der har hodet på rett plass lar de deg bytte. Jeg vet vi gjorde ofte på den Rimien hvor jeg jobbet ihvertfall Ja, vil tro jeg får byttet hvis jeg drar tilbake...men er sååå dårlig på å "klage" så det blir neppe gjort. Mest irritert på meg selv som ikke sjekka datoen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå