Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny shampo og balsam og siden jeg har ganske tynt hår kunne jeg tenkt meg en eller annen volume-serie. Bruker stort sett KMS produkter, men volumserien deres ødelegger håret mitt helt. Blir som fett hamp :forvirret: Noen tips til andre serier?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg liker volumserien til Joico godt. Den lukter godt, og balsamen gir fukt og næring uten å tynge håret. I tillegg tar det lang tid før håret mitt blir fett, og produktene er veldig drøye. :)

Driver å tester ut Matrix Amplify shampo og balsam nå, og de også virker gode.

Skrevet

Lukter den det samme som alt annet fra Joico? Har fuktighetskuren til Joico nemlig.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Det lukter ikke kokos som K-pack hårkuren, den lukter mer friskt. Litt sitrus og agurk-aktig eller noe. Lukten er ikke på langt nær så prangende ihvertfall. :)

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Åå så teit! jeg som akkurat har bestilt kms sin volumsjampo.. Hva mener du med fet hamp? som i at håret fort blir fett? Tørt? :murvegg:

edit: dyslektiker, jeg? ;)

Endret av Sandbekken
Skrevet

Jeg har normalt hår til vanlig, men håret ble hampete og samtidig seigt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. :ler:

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg har normalt hår til vanlig, men håret ble hampete og samtidig seigt. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. :ler:

Så drit!

men du som bruker joico, hvor kjøper du den? nettet?

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg har kjøpt i salong, men du får kjøpt Joico-produkter ganske billig på f.eks lookfantastic. Der ligger de på ca halv pris av hva salonger tar. :)

Gjest Sandbekken
Skrevet
Jeg har kjøpt i salong, men du får kjøpt Joico-produkter ganske billig på f.eks lookfantastic. Der ligger de på ca halv pris av hva salonger tar. :)

*noterer ned* Takk takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...