Gjest gjestStudent Skrevet 8. mai 2009 #1 Del Skrevet 8. mai 2009 Hei! Jeg skal studere i USA, og må söke visum. Jeg har funnet info om hvilke skjema jeg skal fylle ut osv, men sliter med DS 156. Jeg vil jo selvsagt ikke gjöre noe feil (og da evt få utsatt söknad etc)! Jeg får spörsmål i forhold til passet hvor jeg skal fylle ut: "place of issuance" og "issuing country". Er det noen som kan bekrefte for meg hva jeg egentlig skal fylle ut her. Jeg har nemlig fått ulike svar, og håpte noen her visste det. Under fölger linken til visumsök, og ds156 hvis dere vil se skjemaet som skal utfylles. http://norway.usembassy.gov/visa_checklist.html Jeg setter virkelig pris på hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Del Skrevet 8. mai 2009 Place of issuance er byen du fikk passet utstedt i. Issuing country er det landet som har utstedt passet ditt (som i 99,9 % av tilfellene også er det landet du har statsborgerskap i). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestStudent Skrevet 8. mai 2009 #3 Del Skrevet 8. mai 2009 Place of issuance er byen du fikk passet utstedt i. Issuing country er det landet som har utstedt passet ditt (som i 99,9 % av tilfellene også er det landet du har statsborgerskap i). Tusen hjertelig takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå