Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Noen som har vært i Side i Tyrkia? Er det en plass å anbefale?

Eller andre steder i Tyrkia som dere heller anbefaler?

Jeg har tenkt å reise i juni. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har selv ikke vært i side, men hørt at det er en fin og stille by.

Jeg vil anbefale deg alanya :-) har selv vært der 2 ganger, og elsker stedet. Det er både for voksene, ungdommer og familie. Greie priser, fine strender, og koselige mennesker, kanskje litt slitsomme noen ganger, men det må man kanskje regne litt med :P og ikke minst mange råe utesteder også :-)

Skrevet

Alanya er kanskje en plass å reise om man skal feste har jeg hørt ja:) Men jeg skal bare på "kjærestetur", så tror jeg vil til et litt mer rolig sted.

Men takk for anbefaling :jepp:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg har vært i Side tre ganger og Alanya en gang. Riktig nok på ferie med mamma og pappa, men. Side er vesentlig roligere enn Alanya, og byen er ganske koselig. I tillegg så er den ene stranden der knallfin.

Analya er også absolutt å anbefale. Riktig litt travlere enn Side, men det er fult mulig å reise til Alanya bare for å kose seg og slappe av. Byen er vesentlig større enn side, og det er mye mer å se på der. Shoppingmulighetene er også bedre.

Men Side scorer høyest på koselighetsfaktor. :)

Skrevet

Tusen takk SmallTalk!!

Tror det blir Side da :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Eg har ikkje vore i Side før, men har høyrt at det skal vere koselig der.

Høstferien 2010 skal eg og sambuaren min til Side, turen blei bestilt idag og vi skal reise ilag med faren min, dama til pappa med barn, søstra mi og broren min, skal bli so kjekt!! Då skal vi vere der ei veke.

Kor tid de eventuelt skal reise?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...