Gå til innhold

Når hun har rast fra seg med andre menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lot meg inspirere av et innlegg fra en jente som synes det er sårt at kjæresten ikke vil slikke henne når han har slikket jenter han har vært sammen med tidligere. Jeg vet ikke om det er noen trøst, men jeg har selv opplevd noe tilsvarende, nemlig at jenta jeg er sammen med innrømmer å ha gjort ting med andre menn som hun ikke vil gjøre med meg.

Jenta jeg snakker om hadde hatt et ganske villt sexliv gjennom flere år før hun traff meg og ønsket å roe ned. Jeg måtte ta et valg om jeg kunne leve med dette eller ikke, og fant vel at jeg var villig til det. Noe som ikke minst hang sammen med at jeg faktisk finner spenning i den litt ekle følelsen at hun har gitt mer til andre. Men for de fleste ville det nok være en kilde til konstant og vedvarende uro: Å vite at din dame har fått de sterkeste kicks med andre menn og ikke ønsker tilsvarende sammen med deg.

Er det noen som har synspunkter på dette? Er det kanskje mange som foretrekker å ikke vite hva kjæresten har gjort i sin villeste periode? Hvis hun ikke kan stille opp og gjøre tilsvarende sprell med deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har nok vært litt villere enn min samboer, og har ikke tenkt å fortelle ham hva jeg har gjort og vært med på. Vi har aldri diskutert antall sexpartnere osv. fordi vi nok begge vet at sannsynligvis har jeg hatt flere sexpartnere enn ham (ti stk.) og dessuten er jeg redd for at han vil se på meg annerledes eller ønske at jeg gjør disse tingene med ham. Jeg ønsker ikke å utforske f.eks. gruppesex sammen med ham - til det er jeg for sjalu, jeg vil ikke dele ham med andre.

Skrevet
Jeg har nok vært litt villere enn min samboer, og har ikke tenkt å fortelle ham hva jeg har gjort og vært med på. Vi har aldri diskutert antall sexpartnere osv. fordi vi nok begge vet at sannsynligvis har jeg hatt flere sexpartnere enn ham (ti stk.) og dessuten er jeg redd for at han vil se på meg annerledes eller ønske at jeg gjør disse tingene med ham. Jeg ønsker ikke å utforske f.eks. gruppesex sammen med ham - til det er jeg for sjalu, jeg vil ikke dele ham med andre.

Tror det du her beskriver er en veldig vanlig problemstilling i parforhold. Jenter har mye lettere for å få all den spennende sexen de ønsker tidlig i livet. Det er jo gjerne jentene som er den bremsende part i forhold til sex, guttene er med på det meste om de får sjansen. Er du en eventyrlysten jente er det ikke noe problem å finne gutter som er med på det du har fantasert om. Mens guttene må jobbe mye hardere og har likevel ingen garanti for at de finner jenter som er med på leken.

Derfor er det kanskje litt bittert for en gutt å slå seg til ro med at kjæresten ikke vil gi ham det hun har gitt andre. Når han ikke har fått rast fra seg på samme måte er det nemlig ikke sikkert det skyldes at han ikke har hatt lyst, eller at han har vært passiv og avventende: Selv de mest attraktive og populære gutter må slite litt for å finne jenter som er med på sex utover A4 "normal-knull". Så han kan ha stått på og fått masse spennende sex til å være gutt - mye mer enn kameratene sine - og likevel er sjansen stor for at kjæresten hans har fått oppleve veldig mye mer - hvis hun har vært litt "vill" av seg.

Skrevet

Personlig har jeg aldri skjønt hvorfor det skulle være et problem at partneren ikke vil gjøre noe på deg som h*n har gjort på noen andre.

Man eier selv sin egen kropp, og hvis man ikke ønsker å gjøre/gjennomføre ting bare fordi man har gjort det før, så er da dette helt greit.

Så lenge man har et tilfredsstillende sexliv - hva er da problemet?

Alle har en fortid.

Gjest Gjest
Skrevet

Sjansen er vel også stor for at spesielt "ville" jenter har vært med på ting i ung alder som de faktisk ikke var komfortable og som har ført til negative følelser i etterkant.

Når de da blir mer voksne, trygge på seg selv og utvikler en solid selvrespekt, så er det enkelte ting de slett ikke ønsker velkomment i sexlivet med mannen de elsker.

Om saken stiller seg slik, er det kun positivt at de velger å holde seg til seksuelle aktiviteter de virkelig ønsker og som ikke går over deres egne grenser når de er i et forhold med en de elsker.

Skrevet

Jeg er vel detb man kan kalle en"vill" jente.

Har hatt og gjort min del innen sex, men hos meg har det kanskje virket motsatt da!

Traff mannen min for åtte år siden, og noe av det som gjorde at jeg falt for han var at vi har fantastisk god kjemi.

Vi var litt av og på de 2 første årene, men sexen hadde vi.

Så bestemte vi oss for å satse, og nå har vi det bedre enn noen sinne. Vi snakket faktisk om det her om kvelden... hva kan vi gjøre videre for å holde dette ved like og eksperimentere mer??

Jeg har eksperimentert tidligere både med hell og ikke, men nå bringer vi ting til helt nye nivå.

Det er ikke den ting han ikke får meg til å gjøre, og jeg elsker vørt min...

Neste på programmet er en elsker/inne... Ikke til oss sammen, men hver sin..tji hi.. :)

MAN BØR FORSKE MER PÅ HVERANDRE;oo)))

Gjest Nyskjerrig_mann
Skrevet
Jeg er vel detb man kan kalle en"vill" jente.

Har hatt og gjort min del innen sex, men hos meg har det kanskje virket motsatt da!

Traff mannen min for åtte år siden, og noe av det som gjorde at jeg falt for han var at vi har fantastisk god kjemi.

Vi var litt av og på de 2 første årene, men sexen hadde vi.

Så bestemte vi oss for å satse, og nå har vi det bedre enn noen sinne. Vi snakket faktisk om det her om kvelden... hva kan vi gjøre videre for å holde dette ved like og eksperimentere mer??

Jeg har eksperimentert tidligere både med hell og ikke, men nå bringer vi ting til helt nye nivå.

Det er ikke den ting han ikke får meg til å gjøre, og jeg elsker vørt min...

Neste på programmet er en elsker/inne... Ikke til oss sammen, men hver sin..tji hi.. :)

MAN BØR FORSKE MER PÅ HVERANDRE;oo)))

Jøss :)

Høres spennende ut med elsker/inne, og at begge vet om det og godtar det! Har dere noe på gang allerede, noen ønsker/potensielle som vil med deg/han? Og vet de i det hele tatt om det?

Dama mi er det motsatte av deg/dere. A4-sex, misjonær, flau av å vise seg naken til meg osv osv....

BREAK A LEG!

Skrevet

Hei, så koselig:)

Ja, vi har noen potensielle..Han har et par i kikkerten, og jeg har to (kompiser som kke vet om hverandre) på gang,

Er veldig pirrende. Problemet mitt nå er at det faktisk ikke er SÅ spennende nå når mannen min vet om dette.... Vet ikke helt hvorfor, men er vel at det ikke er så " ulovlig" lenger....

Vi får se:)

Gjest Nyskjerrig_mann
Skrevet

Wow:) 2 kommpiser! Blir trekant på deg da? Vet han vem de to er? Hva er hans inntrykk av dem?

Vet du om hans 2 "flammer" ? Synspunkter på dem da?

Sjalusi? Skal dere fortelle hverandre når det er gjort? Blir det faste elsker/iner, eller ONS ?

Gjest Nyskjerrig_mann
Skrevet

Fan Minemor, du kødder ?

Går ikke ann at noen har ett forhold som dette? Hadde det bare vært vi som hadde noe slikt!

Skrevet
Problemet mitt nå er at det faktisk ikke er SÅ spennende nå når mannen min vet om dette.... Vet ikke helt hvorfor, men er vel at det ikke er så " ulovlig" lenger....

Vi får se:)

Skjønner deg der. Det som er 100% fremme i lyset er liksom litt mindre spennende. Én løsning kunne jo være å la ham vite at du har en elsker i omgangskretsen, men ikke la ham vite hvem elskeren er. Jeg hadde for egen del fint kunne leve med en slik ordning, selv om det nok ville føles som å leve bak et enveisspeil der en ukjent hadde fullt innsyn i en del av samlivet vi normalt hegner om. En felles venn som hadde full tilgang til kjæresten med min velsignelse, men uten å gi seg til kjenne. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Heo jeg skjønner at ikke alle er lik meg når det gjelder seksuelle teningsmønstre en meg.

Men jeg tror likevel at den ydmykelsen som ligger i det beskrevet over her bryter ned selvverdet generelt og ikke bare seksuelt.

Kanskje lurt å deale med noen issues fra fortiden?

Skrevet
Heo jeg skjønner at ikke alle er lik meg når det gjelder seksuelle teningsmønstre en meg.

Men jeg tror likevel at den ydmykelsen som ligger i det beskrevet over her bryter ned selvverdet generelt og ikke bare seksuelt.

Kanskje lurt å deale med noen issues fra fortiden?

Ifølge kanadisk forskning ligger sannsynligheten for at kjæresten din er utro et sted mellom 40 og 76%. Se http://www.nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/1.6214916

Selv synes jeg det er langt mindre destruktivt å godta at hun har seg med andre enn at hun har seg med andre bak min rygg. Men jeg er jo klar over at det er mange som føler det annerledes.

Jeg synes også det er mindre fornedrende å vite hva hun har gjort med andre som hun ikke vil gjøre med meg enn å leve i troen på at jeg har fått oppleve henne på sitt heftigste. Når dette ikke er tilfellet.

Ydmykelser trenger ikke være destruktive. Ydmykelsen som ligger i å vite om og godta sannheter som ikke faller ut til din fordel kan tvert imot være en stor styrke. Jeg foretrekker et forhold med åpne linjer fremfor løgn, fortielse, frustrasjon og dårlig samvittighet.

Skrevet
Personlig har jeg aldri skjønt hvorfor det skulle være et problem at partneren ikke vil gjøre noe på deg som h*n har gjort på noen andre.

Man eier selv sin egen kropp

Fy f. Et forhold går ut på å dele kropper. Er du så egoistisk at du ikke vil dele, bør du heller ikke få.

Skrevet
det enkelte ting de slett ikke ønsker velkomment i sexlivet med mannen de elsker.

Da elsker de ikke den mannen. Enkelt og greit.

Skrevet
Én løsning kunne jo være å la ham vite at du har en elsker i omgangskretsen, men ikke la ham vite hvem elskeren er.

Det er visst bare å ta for seg, jenter. Hvis en mann forsøker seg på samme oppførsel er han rundbrenner, og skal spyttes på.

Falske mennesker ...

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Jeg har gjort veldig mye forskjellig før, men tror ikke det er så lurt å fortelle om alt til han jeg nå er sammen med. Hvis han visste absolutt alt jeg har vært med på ville det bare bli mas og stress fordi han sikkert ville at vi skulle gjøre det samme. Han har jo ikke noe krav på å vite alt. Han er en snill gutt og det føles helt annerledes med han.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes også det er mindre fornedrende å vite hva hun har gjort med andre som hun ikke vil gjøre med meg enn å leve i troen på at jeg har fått oppleve henne på sitt heftigste. Når dette ikke er tilfellet.

Vel, nå er det ikke sånn at alle jenter har en skikkelig vill fortid og har gjort ting tidlig som de aldri vil gjenta senere.

Jenter med gode grenser og selvrespekt gjør ikke ting de ikke er klar for, og de utvikler sexlivet sitt gjennom hele livet. Jeg prøver mer ulike ting etterhvert som jeg blir eldre og tryggere i meg selv , på egen seksualitet og på partneren min. Han får alltid det beste fra meg.

Men så tenner heller ingen av oss på ydmykelse, heldigvis. Vi tenner på gjensidig respekt og kjærlighet.

Skrevet

For eksempel så hadde det ikke vært kult om dama aldri sugde meg ute for eksempel på en trebenk i oslo, men det har hun gjort med mange andre gutter. Da føler man at man ikke deltar i fantasilivet hennes. For meg er det et miminumsmust å prøve ut alle mulige forskjellige ting sammen med dama, det er ikke noe alternativ at hun har masse opplevelser hun ikke ønsker å gjenta fordi at jeg ikke er rett person.

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Det er noen gutter det er veldig vanskelig å si nei til. Vanskelig å forklare hva det består i. Gutter får litt ulik behandling avhengig av hvordan de er og hva de selv tar initiativ til og jeg vet at samboeren min aldri ville våget å foreslå mange av de tingene de freidigste guttene har bedt meg om. For eksempel ville jeg aldri la kjæresten min tisse på meg. Selv om jeg har godtatt det før ville jeg nok sagt nei til han hvis han hadde foreslått det. Jeg er jo mer glad i han, men gutter er forskjellige og det føles ikke rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...