Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Får et par overnattinger i Stockholm i begynnelsen av Juni i forb med noe jobbrelatert.

Men sannsynligvis så får jeg også ganske mye fritid.

Derfor ønsker jeg et (bra) hotel, som er sentralt. Kort vei å spasere til puber/barer/uterestauranter (om været er fint)...osv.

Forslag til hotell?

Ellers ting å gjøre på dagen/kvelden.

Rett og slett ute etter å se på livet, mennesker, etc....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde på SAS hotellet rett ved togstasjonen... Royal Viking tror jeg det het! Utrolig fint hotell, flott skybar, fin lobby og kort vei til det meste! :) Anbefalles!

Gjest Gjest
Skrevet
Vi bodde på SAS hotellet rett ved togstasjonen... Royal Viking tror jeg det het! Utrolig fint hotell, flott skybar, fin lobby og kort vei til det meste! :) Anbefalles!

Ts igjen...

Helt klart et alternativ ja.

Har vært på nett og sjekket dette hotellet.

Ser ut til å ligge bra til geografisk også.

Har vært i Stockholm bare et par korte turer før og håper derfor å få litt mer (fri)tid denne gangen.

Noen flere forslag?

Hoteller restauranter, utesteder...etc.

Skrevet

Hotell Reisen i Gamla Stan eller Hotell Amaranten, begge to er veldig hyggelige og sentrale. Tror det er first kjeden som har de.

Stockholm er jo en fantastisk by å bare rusle i, men spis middag i Gamla Stan, Mårten Trotzig eller noe og Tre små stuer/hus. Der har jeg fått nydelig mat hver gang.

En liten båttur for å se byen fra vannet anbefales også.

Gjest SmallTalk
Skrevet
Hotell Reisen i Gamla Stan eller Hotell Amaranten, begge to er veldig hyggelige og sentrale. Tror det er first kjeden som har de.

Stockholm er jo en fantastisk by å bare rusle i, men spis middag i Gamla Stan, Mårten Trotzig eller noe og Tre små stuer/hus. Der har jeg fått nydelig mat hver gang.

En liten båttur for å se byen fra vannet anbefales også.

Det er First Hotels som har Amaranten ihvertfall. :) Hotellet ligger, så vidt jeg husker, ganske midt i mellom Gamla Stan og Kungsholmen, og ligger rett i nærheten av en av nedgangene til Metro'n.

Gjest Gjest
Skrevet

Mange bra hoteller i sentrum.

Og stockholm er en veldig fin sommerby.

Skrevet

Du kan också försöka på Nordic Light Hotel, det ligger också precis vid centralstationen och ska ha bra helgerbjudanden.

Amaranten är också rimligt och centralt.

Hilton som ligger vid Slussen (mellan Gamla Stan och Södermalm) är ockås bra och centralt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...